خبرنگاران گل محمدی: بازیکنانم سزاوار بهترین ها هستند، جذب مغانلو سخت است

به گزارش مجله گذر عمر، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط جذب شهریار مغانلو سخت است، گفت: شاید یکی یا دو بازیکن به تیم ما اضافه شوند و در مجموع فعالیت زیادی در جابجایی نداریم.

خبرنگاران گل محمدی: بازیکنانم سزاوار بهترین ها هستند، جذب مغانلو سخت است

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی دوشنبه شب در گفت وگویی در مورد قهرمانی تیمش در نیم فصل نخست لیگ بیستم، گفت: مسابقات را با سختی زیادی شروع کردیم. شروع خوبی در لیگ داشتیم اما بعد از اینکه قرار بود به فینال آسیا برویم، 2 بازی ما لغو شد و این موضوع کار ما را در ادامه مسابقات حتی برای فینال آسیا هم سخت کرد. ما در آسیا به نایب قهرمانی رسیدیم.

وی اضافه کرد: با مسائل زیادی به قطر رفتیم اما تاثیر فینال و شکست در این بازی روی بازیکنان ما مانده بود. بازی های سختی هم در ادامه لیگ در داخل و خارج از خانه داشتیم. پس از فینال آسیا، چند بازی ما مساوی شد. اتفاقاتی که رخ داد در نتایج تیم ما تاثیرگذار بود. پس از آن مقابل آلومینیوم هم شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بعد از بازی با آلومینیوم به بازیکنان گفتم که از این بازی درس بگیریم. همین اتفاق هم افتاد و بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و با تمرینات بیشتر به دور از حاشیه برای پیروز تیم تلاش می کردند. بازیکن می خواستند جبران کنند و همین اتفاق هم افتاد.

گل محمدی در ادامه صحبت هایش با اشاره به تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس شرح داد: حضور جعفر سمیعی و مجید صدری موجب شد تا آرامش خوبی در مجموعه به وجود بیاید و هیات مدیره یکدست شد. این موضوع موجب شد تا در مسابقات یکی پس از دیگری به رجحان برسیم و در نهایت هم قهرمان نیم فصل شویم. با توجه به حواشی زیادی که بود، از نظر من نتایج خوبی گرفتیم. همه ما می خواستیم به صدرجدول برسم و این اتفاق هم رخ داد.

وی با اشاره به جایگاه فعلی تیمش در لیگ شرح داد: این فقط یک شروع خوب است و امیدوارم این فرایند را حفظ کنیم. در نیمه دوم فصل، مسابقات سخت تر می شود اما با جو خوبی که در تیم حاکم است و شرایط مالی، امیدوارم همین فرایند را ادامه دهیم و به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جابجایی تیمش شرح داد: الان نمی شود راجب اسامی صحبت کرد و جذب بازیکن هم سخت است. بازیکنان با کیفیت تحت قرارداد هستند. ما باید بازیکنی مانند ترابی را جذب کنیم که آزاد باشد و پیدا کردن چنین بازیکنی مشکل است. مهدی ترابی گرفتیم که می تواند در ادامه کار به ما کمک کند. در حال حاضر هم بازیکنان لایقی داریم. با همین تیم کار را پیش می بریم. زیاد هم فکر نمی کنم که به بازیکن نیاز داشته باشیم و شاید در حد یکی دو پست بازیکن بگیریم.

وی در مورد جذب شهریار مغانلو اضافه کرد: همان ابتدای فصل دنبال شهریار بودیم. جذب او از نظر مالی خیلی به باشگاه فشار وارد می کند. جذب چنین بازیکنی برای پرسپولیس سخت است.

گل محمدی در مورد جذب ایمان سلیمی شرح داد: صحبتی در مورد جذب این بازیکن مطرح نیست.

وی گفت: باشگاه های دیگر به بازیکنانشان نیاز دارند. خیلی سخت است که بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه هایشان را جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اضافه شدن عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس اضافه کرد: نامه زدیم اما متاسفانه فعلا امکان حضور او در تمرینات هم وجود ندارد. او از 14 فروردین می تواند به تیم اضافه شود.

وی در رابطه با اینکه نیم فصل دوم لیگ با یک هفته تاخیر شروع می شود، گفت: در نیم فصل خیلی از تیم ها تغییراتی دارند و باید زمانی برای هماهنگی نفرات قدیم و جدید وجود داشته باشد. این مساله باید از قبل برنامه ریزی می شد. لغو مسابقات تیم ملی کمک کرد که تیم ها 5 الی 6 روز زمان داشته باشند. ما نیاز به این زمان داریم که استراحتی به بازیکنان دهیم. 9 ماه بدون وقفه کار را پیش می بریم. همه تیم ها استراحت خوبی داشتند اما ما 9 ماه بدون وقفه تمرین و مسابقه می دهیم.

گل محمدی اضافه کرد: تیم ما از نظر روحی و روانی مسائل زیادی را پشت سر گذاشت و فشار زیادی به بازیکنان تحمیل کرد.

سرمربی پرسپولیس شرح داد: باید از همه بازیکنانمان بابت روحیه مبارزه طلبی و جنگندگی تشکر کنم که جنگیدند تا از آن شرایط خارج شویم. بازیکنانم ذهن برنده و جنگجو داشتند. هر تیمی جای پرسپولیس بود به مسائل بزرگ تری روبرو می شد اما بازیکنان ما نشان دادند حرفه ای و سزاوار بهترین ها هستند.

وی در مورد با کیفیت ترین تیم نیم فصل اول شرح داد: اسم بردن از تیم ها سخت است اما سپاهان فوتبال خوبی ارائه می دهد. این تیم سازمان یافته بازی می کند. همه تیم های بالای جدولی حتما کیفیت خوبی داشتند که بالای جدول هستند اما سپاهان را تیم قابلی دیدم. گل گهر هم تیم خوبی نشان داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 596

به "خبرنگاران گل محمدی: بازیکنانم سزاوار بهترین ها هستند، جذب مغانلو سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: بازیکنانم سزاوار بهترین ها هستند، جذب مغانلو سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید