دنیا بین: دانشگاه فقط جای آموزش و پژوهش نیست

به گزارش مجله گذر عمر، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد و اینکه معتقد باشیم دانشگاه فقط محل آموزش و پژوهش است، اشتباه است.

دنیا بین: دانشگاه فقط جای آموزش و پژوهش نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد دنیا بین، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسم تکریم و معارفه این است که بدانیم این مدیریت ها ماندگار نخواهد بود، گفت: روزی خواهد رسید که در درگاه الهی و پیشگاه مردم نسبت به اختیارات و امکاناتی که به ما داده اند، حساب کشی خواهیم شد و چرخش مناصب برای امتحان است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از نکاتی که در چنین مراسم هایی متذکر می گردد، این است که نسبت به عملکرد ها و مساعی مدیری که تکریم شده، قدردان هستیم.

دنیا بین سومین فایده برگزاری این مراسم را دلگرمی برای مدیر جدید دانست و گفت: مدیران ما باید بدانند که زحمات ارزشمند آن ها نادیده گرفته نخواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد و این که معتقد باشیم دانشگاه فقط محل آموزش و پژوهش است، تفکر اشتباهی است، لذا باید به معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک معاون رکنی نگاه کنیم. اعتقاد داریم که نظام آموزشی، پژوهشی و... باید خودش را با نظام فرهنگی هماهنگ کند.

وی با اشاره به شخصیت فرهنگی رضا نصیری مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: وی از یادگاران دفاع مقدس است و حق بسیاری بر گردن ما دارد. آنچه ما به زبان می آوریم، آن ها به چشم دیدند. کارنامه او در 3 سال گذشته، نیز نشان از نحوه مدیریت وی است. خوشبختانه طی سه سال گذشته فعالیت های خوبی در حوزه نیروی انسانی و اقدامات مثبت فرهنگی صورت گرفته است.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: به دنبال ادامه فرایند خوب گذشته هستیم، البته امکان دارد نقد هایی هم وجود داشته باشد، اما سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت های گذشته استفاده کنیم.

دنیا بین گفت: یکانی از مدیران فرهنگی و دانشجویی پیروز و جهادی دانشگاه آزاد اسلامی است؛ با انتخاب وی به دنبال این هستیم تا نشان دهیم زحمات افراد در دانشگاه دیده می گردد و بکارگیری افراد در مناصب باید به صورت طبیعی باشد. خوشبختانه پس از انتصاب مدیرکل فرهنگی و دانشجویی، موجی از خرسندی نسبت به انتخاب آقای یکانی به وجود آمد و فعالان فرهنگی و دانشجویی از این انتصاب استقبال کردند.

دنیا بین اعلام نمود: تغییرات مثبت موجب می گردد روح تازه ای به فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دمیده گردد که امیدواریم با حضور یکانی، تحولات فرهنگی با سرعت و قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 199

به "دنیا بین: دانشگاه فقط جای آموزش و پژوهش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا بین: دانشگاه فقط جای آموزش و پژوهش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید