تور آلمان ارزان: جشنواره سفر و نمایشگاه ITB برلین نیمه مجازی برگزار می شوند

به گزارش مجله گذر عمر، مسئولان ITB برلین و جشنواره سفر برلین، تصمیم به برگزاری رویدادی کوتاه و غیرمنتظره به صورت تلفیقی از موقعیت های واقعی و مجازی گرفته اند.

تور آلمان ارزان: جشنواره سفر و نمایشگاه ITB برلین نیمه مجازی برگزار می شوند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به خاطر شیوع ویروس مرگ بار کرونا، صنعت سفر و گردشگری طی ماه های گذشته با چالش های بزرگی روبه رو شد؛ اما باز هم این میل و آرزوی سفر است که انسان ها را ورای مرزها به یکدیگر پیوند می دهد؛ حتی در موقعیتی که آن را نرمال تازه می نامند.

مسئولان جشنواره سفر برلین و نمایشگاه ITB برلین در حال ایجاد بستری ویژه از 16 تا 18 اکتبر در آرنا برلین (Arena Berlin) هستند تا راه های برون رفت از بحران کنونی را به دست اندرکاران صنعت گردشگری معرفی بکنند. در این رویداد ترکیبی که تحت عنوان ما عاشق سفر هستیم-راهکاری برای احیای گردشگری برگزار می گردد، نمایشگاه ITB برلین، بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه تجاری سفر در سراسر دنیا با چندین دهه تجربه پیروز، نسخه ای تازه و پویا از فستیوال را در معرض دید همگان قرار خواهد داد.

جولیا سانه مان، مدیر روابط عمومی نمایشگاه ITB برلین می گوید:

در دوران بحران ویروس کرونا، موضوعی که بیشتر از هر مسئله دیگری همه آن ها را آزرده است، این موضوع بود که هیچ چیزی نمی توانست سحر و جادوی ارتباط های شخصی را از خاطرها ببرد و جای لبخندها، دست دادن ها و صمیمیت با دوستان را بگیرد. گردشگری همواره و در همه حال کسب وکاری مردمی خواهد بود.

آنچه بدنه گردشگری اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن احتیاج دارد، بستری فیزیکی برای دمیدن جانی تازه به صنعت و برقراری ارتباط های تازه و بازسازی روابط قدیمی است. بنابراین، رویداد سه روزه پیش رو تمامی بازیگران این صنعت را، از کارشناسان حوزه گردشگری، مدیران هتل ها، رستوران ها، مسافران و تولیدکنندگان محتوا را به همراه شخصیت های اینستاگرامی و نویسندگان وبلاگ های با موضوع سفر، گرد هم جمع می نماید. این افراد با همکاری هم می توانند با بازنگری کارهای گذشته به ارزیابی اولیه ای از رویدادها دست یابند و در عین حال، با الهام گیری از ایده های تازه به سوی جلو گام بردارند.

نمایشگاه ما عاشق سفر هستیم برای اولین بار بستری را برای گفتگوهای سازنده و بحث های صریح و بی پرده درباره شرایط سفر، پس از این وقفه طولانی و بی سابقه فراهم می سازد. برند نف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل جشنواره سفر برلین می گوید:

هرآنچه فعلا درباره آینده سفر گفته می گردد، چیزی بیشتر از حدس و گمان نیست و پیش بینی دقیق درباره تغییرهای احتمالی این صنعت در حال حاضر شدنی نیست.

همین موضوع موجب می گردد که نگاهی اجمالی و آنالیز اولیه سناریوهای مختلف برای معین اولویت ها، احتیاجهای ایمنی، پایداری و سایر مسائل مرتبط و لزوم پژوهش درباره استراتژی های نوآورانه اهمیت می یابد. و بعلاوه به همین دلیل است که این رویداد محدود و غیرمنتظره ترکیبی منحصربه فرد از فرصت های حضوری و چهره به چهره به همراه موقعیت های مجازی است.

تمامی ویژگی هایی نظیر ساختار نمایشگاهی، روش های مختلف برای ایجاد شبکه های گسترده ارتباطی، معرفی محصولات و ایده ها و پانل های بحث گفت وگو در دستور کار برگزاری رویداد آینده ITB برلین گنجانده شده اند. برگزاری ترکیبی این رویداد، این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد تا علاوه بر حضور فیزیکی، فرصت استفاده از محتواهای مجذوب کننده تولیدشده را به صورت مجازی نیز داشته باشند. بر همین اساس، به شرکت کنندگان در نمایشگاه این اجازه داده می گردد که ایده ها و محصول های خود را یا به صورت فیزیکی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بدهند یا با به کارگیری روش های مجازی این کار را انجام بدهند.

برای برگزاری پیروز رویداد آینده ITB برلین، ایمنی و سلامت همه افراد درگیر در آن باید در راس همه اولویت ها قرار داشته باشد. دکتر مارتین بوک، معاون ارشد در بخش سفر و ترابری در نمایشگاه برلین می گوید آن ها در حال همکاری تنگاتنگ با مسئولان، نظارت دقیق پیشرفت های حاصل و نیز کار شبانه روزی برای تدوین مفاهیم جامع برای قوانین بهداشتی و معیارهای امنیتی هستند. اطلاعات کامل درباره برنامه های خاص در آینده ای نزدیک در وب سایت این نمایشگاه منتشر خواهد شد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1021

به "تور آلمان ارزان: جشنواره سفر و نمایشگاه ITB برلین نیمه مجازی برگزار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: جشنواره سفر و نمایشگاه ITB برلین نیمه مجازی برگزار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید