تکمیل مدارس نیمه ساز به همت خیرین کشوری

به گزارش مجله گذر عمر، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور از وجود 40 هزار خیر مدرسه ساز در کشور اطلاع داد و گفت: یک هزار مدرسه نیمه تمام در سطح کشور داریم.

تکمیل مدارس نیمه ساز به همت خیرین کشوری

قفلی در جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، گفت: خراسان جنوبی نمونه ای از مجامع ما است که سه ضلع آن همه یک دل هستند.

او با بیان اینکه خیرین خوبی در استان داریم، اضافه کرد: مسئله ای که وجود اینکه یک هزار مدرسه نیمه تمام در کشور داریم که خیرین سهم پول خود را دادند، اما دولت نتوانسته همه سهم خود را بدهد.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور با بیان اینکه فروش املاک مازاد یکی از روش های مناسب برای یاری به مدرسه سازی است، اظهار کرد: اگر املاک مازاد خود را به فروش برسانید هزینه آن برای مدرسه سازی در همان استان هزینه می گردد، اما اگر ظرف شش ماه به فروش نرسید دولت اقدام می نماید و به نفع مسکن هزینه می نماید.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز کشور بیان نمود: 40 هزار خیر مدرسه ساز در کشور داریم.

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز، گفت: جشنواره بیست و چهارم خیرین مدرسه ساز سال جاری از خراسان جنوبی شروع شده است.

او ادامه داد: درخراسان جنوبی جامعه خیرین مدرسه ساز شریک 100 درصدی هستند و هیچ پروژه ای افتتاح نمی گردد مگر با حضور و مشارکت خیرین و باید این را در مابقی استان ها هم تبلیغ کرد.

خان محمدی با بیان اینکه تاریخ این استان علم، پیشرفت و آبادانی است و باید دست تک تک خیرین را بوسید گفت: سال گذشته تعهد 3 هزار 400 میلیارد تومانی خیرین تحقق یافت و سرعت خیرین همواره از ما بیشتر است.

او با بیان اینکه امیدواریم 8 هزار میلیارد تومان برای سال آینده مشارکت خیرین تحقق یابد گفت: 740 میلیارد تومان اعتبار برای سیستم گرمایشی مدارس مصوب شد و به زودی ابلاغ می گردد.

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیرین هستند که مدرسه را که می سازند گفت: خیران همواره در کنار مدیر مدرسه و مدرسه خود باشید.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1210

به "تکمیل مدارس نیمه ساز به همت خیرین کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل مدارس نیمه ساز به همت خیرین کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید