تعبیه گیت های ورودی تازه برای شناسایی مجرمان

به گزارش مجله گذر عمر، متروی پکن بخش مهمی از هاب حمل و نقل کشور است و همچنین زمینه ای مساعد برای نمایش فناوری های تازه را فراهم می کند.

تعبیه گیت های ورودی تازه برای شناسایی مجرمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مهر، در آگوست سال جاری میلادی شرکت ال جی دیسپلی گفت نمایشگرهای شفاف او ال ای دی 55 اینچی برای قطارهای مترو شنژن و پکن فراهم کرده است. اکنون هم خط 5 مترو پکن از یک پروژه پایلوت رونمایی کرده که شامل چند فناوری و محصول هوشمند است. یکی از این موارد نرده های گردان هوشمند است که در یکی از ایستگاه های این خط نصب شده است.

به طور معمول نرده های گردان مترو بزرگ هستند و با استفاده از حسگرهای اشعه افراد را شناسایی می کنند اما دقت کمی دارند و مسائل زیادی به وجود می آورد مانند گیر کردن مسافران در آنها. اما دروازه های تازه مجهز به دوربینهای دو چشم هستند و می توانند به دقت افراد و اشیا را شناسایی کنند. به این ترتیب ایمنی افراد رعایت می شود.

همچنین نرده های گردان تازه مجهز به سیستم ردیابی شیوه های کلاهبرداری و عدم پرداخت هزینه است. به نام مثال این سیستم اجازه نمی دهد افراد از جهت مخالف نرده ها عبور کنند، یا همزمان چند نفر از دروازه گذر کنند. در کنار این موارد ابزار تازه قادر به ثبت تصاویر افراد است.

نسل تازه نرده های گردان عرض 180 و طول 1400 میلی متری دارند و علاوه بر قابلیت های گفته شده می توانند بلیت را کنترل کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 810

به "تعبیه گیت های ورودی تازه برای شناسایی مجرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیه گیت های ورودی تازه برای شناسایی مجرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید