با بهترین شرایط آمادگی به پاریس می روم، به کسب سهمیه امیدوارم

به گزارش مجله گذر عمر، ابوالفضل شهرجردی عضو تیم ملی کاراته ایران در کاتای انفرادی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: رقابتهای انتخابی المپیک به میزبانی فرانسه باید سال گذشته برگزار می شد که شرایط شیوع کرونا باعث تعویق مسابقات شد و خدا را شکر این وقفه خالی از لطف نبود و توانستیم روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم و با تمرکز بیشتری به این رقابتها اعزام شویم.

با بهترین شرایط آمادگی به پاریس می روم، به کسب سهمیه امیدوارم

وی اضافه کرد: تقریباً از دو سال قبل مشخص شد که رقابتهای انتخابی المپیک در پاریس بسیار حیاتی و پراهمیت است و ما نیز برای حضوری خوب در این رقابتها برنامه ریزی کردیم. تمام تمرکزمان روی افزایش آمادگی روحی، روانی و بدنی بود. در این مدت به صورت منظم و تمام وقت برای این رقابتها تمرین کردم.در بهترین شرایط تمام دوران ورزشی ام هستم و همه جوره آماده ام.

کاتاروی تیم ملی کشورمان ادامه داد: برای حضور روی تاتامی پاریس لحظه شماری می کنم. ان شاالله با صد درصد آمادگی در این مسابقات شرکت کرده و بتوانم کسب سهمیه کنم تا کاراته ایران با حداکثر نماینده در بازی های المپیک حضور داشته باشد. به نوبه خود در کاتا با این شرایط آمادگی نهایت تلاش خود را برای به دست آوردن بلیت توکیو به کار خواهم گرفت.

شهرجردی در خصوص رقبای خود گفت: ژاپن که میزبان است و کاتاروهای اسپانیا، ترکیه، ایتالیا و ونزوئلا از طریق سیستم رنکینگ پیروز به کسب سهمیه شده اند. چون هر کشور یک نماینده در المپیک خواهد داشت، این کشورها کاتارویی در پاریس نخواهند داشت. باقی مانده نفرات مدعی و شناخته شده همه ثبت نام کرده اند که در این میان کاتاروهای فرانسه، آمریکا و سوئیس شناخته تر هستند. در مجموع نزدیک به 50 کاتارو به دنبال کسب سهمیه هستند که واقعاً کار سخت و سختی پیش رو داریم.

وی در سرانجام گفت: از حمایت های مسئولان فدراسیون کاراته در طول مدت برگزاری اردوها و تمرینات تشکر و قدردانی می کنم. ضمن اینکه باید از پدرم تشکر کنم که در تمام این مدت پشتیبان و مربی ام بوده و زحمات زیادی برای من کشیده است. در این رقابتها نیز با حمایت مسئولان فدراسیون کنارم حضور دارد و ان شاءالله که بتوانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم. از مربی بدنسازم استاد یوسفی نیز تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل شهرجردی شنبه 22 خردادماه در روز دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس به روی تاتامی می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 721

به "با بهترین شرایط آمادگی به پاریس می روم، به کسب سهمیه امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین شرایط آمادگی به پاریس می روم، به کسب سهمیه امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید