با این وسیله دور ریختنی خانه را تزیین کنید

به گزارش مجله گذر عمر، استفاده از وسایل دور ریختنی در منزل و تبدیل آن ها به یک وسیله کاربردی بسیار لذت بخش و جالب است.

با این وسیله دور ریختنی خانه را تزیین کنید

یکی از این وسایل دور ریختنی سبدهای پلاستیکی میوه هستند. با کمی خلاقیت می توان این سبدها را به وسایل کاربردی خانه تبدیل کرد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان ایده های استفاده از سبد پلاستیکی در دکور منزل می پردازیم.

ایده های استفاده از سبد پلاستیکی در دکور منزل

ما به شما ایده هایی برای استفاده مجدد از این سبدها را می دهیم. شما با توجه به احتیاج خود و دکوراسیون منزل خود می توانید از این ایده ها الهام گرفته و در خانه به آسانی سبدهای دور ریختنی را مورد استفاده قرار دهید.

درست کردن قفسه از ایده های استفاده از سبد پلاستیکی در دکور منزل

شما می توانید با روی هم قرار دادن سبدها آن ها را به قفسه چیدن وسایل تبدیل کنید. استفاده از سبدهای رنگارنگ برای اتاق فرزند شما بسیار مناسب است. با کاور کردن کاخل سبد می توانید از این قفسه ها برای اتاق بزرگسالان و یا حتی فضای نشیمن نیز بهره ببرید.

تبدیل سبدهای پلاستیکی دور ریختنی به میز

سبدهای پلاستیکی را روی هم بچینید و آن ها را در کنار هم چفت کنید و روی آن ها یک تخته قرار دهید. بدین ترتیب شما میزی دارید که پایه های آن از طریق سبدهای پلاستیکی درست شده است. از سبدهایی که در پایه میز قرار گرفته اند می توانید به عنوان قفسه بهره ببرید. میز قفسه دار را می توانید در بالکن یا حیاط خود قرار دهید.

تبدیل سبدهای پلاستیکی دور ریختنی به جایگاه

با پیچیدن طناب های کنفی دور سبد پلاستیکی و اضافه کردن درب به آن می توانید سبد دور ریختنی را تبدیل به یک جایگاه کاربردی برای منزل کنید. از داخل جایگاه هم می توانید به عنوان فضای مخفی برای قرار دادن وسایل بهره ببرید.

تبدیل سبدهای پلاستیکی دور ریختنی به قفسه کتاب

با چیدمان سبدها در کنار هم به همراه تخته های چوبی می توانید قفسه های متنوعی برای وسایل خود درست کنید و درون آن وسایلی همانند کتاب، کفش و غیره را قرار دهید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب در خانه خود لوستر فانتزی شیک بسازید سر بزنید.

تبدیل سبدهای پلاستیکی دور ریختنی به میز عسلی کنار تخت

اگر شما احتیاج به میز کوچک برای کنار تخت خود دارید که چراغ خواب خود را روی آن قرار دهید از طریق دو عدد سبد پلاستیکی و اضافه کردن پایه به آن می توانید میز خود را به آسانی درست کنید.

تبدیل سبدهای پلاستیکی به نیمکت از ایده های استفاده از سبد پلاستیکی در دکور منزل

چند عدد سبد پلاستیکی را کنار هم قرار دهید و روی آن ها سطحی به عنوان نشیمن در نظر بگیرید. می توانید هر سبد را جداگانه تبدیل به نیمکت کنید و با قرار دادن چند سبد در کنار هم نیمکت بزرگ تری درست کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه کمد دیواری شیک در منزل داشته باشیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1141

به "با این وسیله دور ریختنی خانه را تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این وسیله دور ریختنی خانه را تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید