بازدید از هتل های زیبای شهر مترا ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش مجله گذر عمر، شهر مترا که در ایتالیا واقع شده است، نه تنها یکی از منحصر به فردترین شهر های جهان است، بلکه بسیار مجذوب کننده و دیدنی است. این شهر بر روی یک تنگه عمیق واقع شده است و در آنجا، افراد در غارها زندگی میکنند و یا غذا می خورند. انسان ها حداقل از 9000 سال پیش و یا حتی زودتر در شهر مترا ایتالیا ساکن بوده اند. مهاجران اولیه در غارهای طبیعی از دیواره های تنگه زندگی می کردند و به همین دلیل هزاران غار در این شهر وجود داشت که امروزه به عنوان برترین هتل های مترا برای گردشگران است. یونسکو، قدیمی ترین اقامتگاه های دائم ایتالیا را و هتل های زیبای مترا را مهمترین نمونه ای از زیستگاه غارنشینان در مدیترانه می نامد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای سفری هیجان انگیز به شهر مترا ایتالیا...

بازدید از هتل های زیبای شهر مترا ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

معرفی برترین هتل های مترا

اگرچه امروزه مترا، یکی از چشمگیر ترین شهرهای ایتالیا محسوب می گردد اما در گذشته این شهر مایه شرمسازی بوده است. در شهر فقر بسیاری حاکم بود و مقدار مبتلایان به مالاریا و مرگ و میر نوزادان بسیار بالا بود. ساکنان در غارها بدون آب، برق و فاضلاب زندگی می کردند. هنگامی که کتابی درباره مترا نوشته شد و سطح آگاهی از اتفاقات اتفاق افتاده را بالا برد، مردم آغاز به ترک آن شهر کردند. مردم بین دهه های 1950 و 1960 تمام غارهای را رها کردند، اما فقط چند دهه بعد، غارها به عنوان نگاهی اجمالی به گذشته در نظر گرفته شدند. بعد از آن، بعضی از ساکنان ثروتمند سابق به خانه های قدیمی بازگشتند و آن ها را بازسازی کردند. در نهایت، در سال 1993 این مکان، به عنوان میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته شد.

مترا در حال تبدیل شدن به جاذبه توریستی محبوب برای بازدید نمایندگان است و بسیاری از غارها به رستوران ها و هتل های شیکی تبدیل شده اند که برای اقامت بسیار منحصر به فرد هستند و امروزه به عنوان هتل های زیبای مترا از آن ها یاد می گردد.

هتل چهار ستاره Il Belvedere از برترین هتل های مترا، تنها یکی از هتل های زیبا این شهر است. شما می توانید در هنگام خوردن صبحانه و... در تراس از منظره منطقه تاریخی Sassi لذت ببرید. این تصویر بسیارخیره نماینده است. این هتل نتیجه بازسازی بی عیب و نقص خانه های قدیمی Sassi است و با داشتن جزئیاتی از قبیل غارهای قدیمی، انبارها و منابع آب، بسیار منحصر به فرد است. این هتل دارای اتاق های متنوعی است که بعضی از آن ها در غار و بقیه در طبقه های بالا هستند.

رستوران های برجسته بسیاری در این شهر وجود دارد که غذاهای اصیل ایتالیایی را آماده می نمایند. به عنوان مثال، رستوران Oi Mari که در مرکز منطقه تاریخی Sassi قرار گرفته و بسیار فضای زیبا و صمیمی دارد، غذاهای متنوعی مانند پیتزاهای معتبر ناپلی ، غذاهای دریایی و پاستاهای گوناگون ارائه می دهد.

مترای قدیمی به دو بخش تقسیم شده است که شامل Sasso Barisano و Sasso Caveoso است و به وسیله کلیسای زیبا مترا، که در قرن 13 به سبک رومی پولیا ساخته شده و دارای گچ کاری ها، آثار هنری، سقف نقاشی شده و حتی دو کلیسای کوچک است، جدا شده است.

کل منطقه با ساختمان های باشکوه پر شده است و آن را یک مکان فوق العاده برای پیاده روی تبدیل نموده است و شما می توانید مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و دسرهای گوناگونی را در آن پیدا کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1242

به "بازدید از هتل های زیبای شهر مترا ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از هتل های زیبای شهر مترا ایتالیا (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید