اپل مشکل فیس تایم گروهی را حل کرد ، به روزرسانی تازه تا هفته آینده ارائه می گردد

به گزارش مجله گذر عمر، شرکت اپل مشکل فیس تایم گروهی را حل کرد. این اقدام پس از آن رخ می دهد که ماجرای نقض امنیتی این برنامه حتی صدای سناتورهای ایالات متحده را هم دراورده بود.

اپل مشکل فیس تایم گروهی را حل کرد ، به روزرسانی تازه تا هفته آینده ارائه می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس تایم گروهی یک مشکل نرم افزاری جدی را تجربه کرد که بر اساس آن اتصال تماس های گروهی حتی بدون آن که کاربر این تماس ها را بپذیرد امکان پذیر شده بود. مسئله ای که منجر به استراق سمع از کاربران بدون اطلاع آنان می شد.

اکنون اپل اعلام نموده که مشکل فیس تایم گروهی را حل نموده است و انتظار می رود یک بروز رسانی نو برای فعال سازی فیس تایم گروهی تا هفته آینده معرفی گردد.

این شرکت در بیانیه ای خاطرنشان کرد که این آسیب پذیری را روی سرورهای خود رفع نموده و به روزرسانی نرم افزاری را برای فعال سازی مجدد فیس تایم گروهی فعال نموده است که تا هفته آینده عرضه خواهد شد. افزون بر این اپل از همه کاربرانی که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتند عذرخواهی کرد.

این اشکال یک دریچه سیاه دیگر برای یکی از شرکتهای سیلیکون ولی بود که خود را در کوشش برای محافظت از اطلاعات کاربران نشان می دهند. مدیر عامل شرکت اپل؛ تیم کوک بارها از قوانین حفظ حریم خصوصی حمایت نموده و با شرکت هایی که از داده های کاربران برای ایجاد تبلیغات شخصی استفاده می نمایند، انتقاد نموده است.

افزون بر این ها اپل از خانواده تامپسون برای کشف این اشکال تشکر کرد. درواقع پسر خانواده تامپسون؛ مایکل تامپسون نخستین فردی بود که این مشکل را کشف کرد و گزارش کرد.

شرکت اپل در بیانیه ای گفت: ما امنیت محصولات خود را بسیار جدی می گیریم و متعهد به ادامه اعتماد مشتریان اپل در مسیر حرکتمان هستیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1222

به "اپل مشکل فیس تایم گروهی را حل کرد ، به روزرسانی تازه تا هفته آینده ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل مشکل فیس تایم گروهی را حل کرد ، به روزرسانی تازه تا هفته آینده ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید