انجمن پژوهش گران کانون پرورش فکری مازندران شروع به کار کرد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرگزاری خبرنگاران- هم زمان با هفته پژوهش، انجمن پژوهش گران کانون پرورش فکری مازندران شروع به کار کرد .

انجمن پژوهش گران کانون پرورش فکری مازندران شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، درآیینی که به صورت برخط با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و اعضای کانون مازندران برگزار گردید، انجمن پژوهش گران این کانون شروع به کار کرد .

محمدعلی یزدان شناس با گرامی د اشت این هفته اضافه نمود: پژوهش پایه و اساس پیشرفت و توسعه است .

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تاثیر آن در توسعه و پشرفت جوامع بشری، توفیق علمی و اجتماعی کشورهای پیشرفته را مرهون تحقیق و پژوهش بیان کرد .

مدیرکل کانون مازندران در ادامه بر توسعه زیر ساخت های پژوهشی در کانون تاکید نمود و اضافه نمود: به یاری پژوهش می توانیم در حل مسایل، موثر عمل نماییم و برای امور زندگی به راه چاره درست دست یابیم .

این مسئول با ابراز امیدواری از راه اندازی انجمن پژوهش گران کانون گفت:این انجمن می تواند بستری برای تبادل تجربیات، اندیشه ورزی و اشتراک گذاری دانش برای مربیان و اعضا باشد .

یزدان شناس بر نقش مهم این انجمن در حل مسایل و مسائل کانون نیز شاره داشت و تاثیر آنرا در ایجاد راه کار مناسب و برون رفت از مسائل موثر بیان کرد .

سهیلا بابایی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون مازندران نیز ضمن تقدیر از مدیرکل کانون بر اهمیت پژوهش و نقش موثر این انجمن تاکید نمود و با اشاره به لزوم کار جمعی و گروهی، خواهان حمایت و همراهی کارشناسان و مربیان کانون در این خصوص شد .

در ادامه فاطمه نعمتی و هدی کریم، دو تن از مربیان پژوهش گر کانون مازندران به عنوان اعضای نهاد اقدام پژوهی استان به بیان دیدگاه نظرات خود پرداختند .

فاطمه نعمتی از اعضای نهاد اقدام پژوهی کانون، نقش این مجموعه را در پاسخ به نیازهای اعضا، مخاطبان، توسعه کمی و کیفی برنامه های اجرایی کانون موثر بیان کرد .

لازم به ذکر است: برگزاری وبینار آموزشی مسأله شناسی رفتاری اعضا - اولین مهرواره استانی با عنوان به من بگو چرا و تجلیل از مربیان و اعضا پژوهشگر استان- بازدید علمی پژوهشی از کارخانه چوب و کاغذ استان از عمده فعالیت های کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان استان مازندران که در طول هفته پژوهش در کانون مازندران برگزار می گردد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 984

به "انجمن پژوهش گران کانون پرورش فکری مازندران شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن پژوهش گران کانون پرورش فکری مازندران شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید