تور تایلند ارزان: اطلاعات پرواز ایران به تایلند

به گزارش مجله گذر عمر، آشنایی با اطلاعات پروازی ایران به تایلند

یکی از پر هوادار ترین خطوط پرواز از ایران به سمت کشورهای خارجی، به سمت مقصد کشور تایلند است. با توجه به نزدیکی ایام نوروز درخواست رزرو بلیط و هتل در این کشور از سمت ایرانیان روز به روز بیشتر می گردد تا ایام تعطیلات خود را در جزایر این کشور زیبا بگذرانند. اگر شما هم تصمیم سفر به تایلند را در آینده نه چندان دور دارید، در ادامه این مطلب با ما در خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات پروازی ایران به تایلند را به اتفاق هم آنالیز کنیم.

تور تایلند ارزان: اطلاعات پرواز ایران به تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

در حال حاضر پرواز های ایران به مقصد تایلند به صورت روزانه است. یعنی تا به روز رسانی برنامه های نو پروازی، هر روز به جز روزهای شنبه از تهران به مقصد بانکوک پرواز برای مسافران وجود دارد.

در حال حاضر تمامی پرواز ها از طریق شرکت هواپیمایی ماهان صورت می پذیرد. بنابراین برای خرید پرواز ماهان به مقصد تایلند روی نام آن کلیک کنید.

ساعت های پرواز در حال حاضر، ساعت 21:45 دقیقه به وقت تهران است. فرود هواپیما در ساعت 7:45 دقیقه صبح به وقت محلی بانکوک است و در فرودگاه بین المللی سووارنابومی (سووارنابومی Airport) به زمین می نشیند.

هواپیمایی که در پرواز ایران به سمت تایلند مورد استفاده قرار می گیرد، به طور معمول هواپیمای ایرباس 310 و یا 340 هستند.

از تهران تا بانکوک، 3396 مایل و یا به عبارتی دیگر 5466 کیلومتر فاصله هوایی است.

معمولا تمامی پرواز ها از سمت تهران به مقصد بانکوک است اما در ایام های خاص و ویژه ای همانند عید نوروز، پرواز های فول چارتر مستقیم به مقصد جزیره پوکت در فرودگاه بین المللی پوکت به زمین می نشیند.

برای عید نوروز 97 تصمیم گرفته اید به کجا سفر کنید؟ شما هم مسافر تایلند هستید؟ خبرنگاران برای تایلند، 5 تور مختلف را تا عید نوروز که عبارتند از: تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت را با برترین شرایط و امکانات ممکن برگزار می نماید. به عنوان مثال تور پاکت خبرنگاران، شامل: 7 شب اقامت با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی در پوکت، بیمه مسافرتی و یک عدد سیم کارت برای هر اتاق است.

تورهای دیگر هم به همین منوال است. در تورهای ترکیبی هم مانند تور بانکوک+ پوکت به این صورت است که 4 شب در بانکوک و 3 شب در پوکت اقامت با صبحانه، گشت شهری در بانکوک و پوکت به صورت جداگانه برای مسافران وجود دارد. برای این که شرایط تورهای مختلف تایلند تا ایام نوروز را با جزئیات بیشتری بدانید حتما به سایت خبرنگاران سر بزنید و از آن جا حتما تورهای مختلف را چک کنید.

به این مورد توجه داشته باشید که این مطلب در تاریخ 14 بهمن سال 1396 به رشته تحریر در آمده است و کلیه اطلاعات مندرج در آن، مطابق با اطلاعات موثق روز در این تاریخ است. برای اطلاعات بیشتر، به سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1072

به "تور تایلند ارزان: اطلاعات پرواز ایران به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: اطلاعات پرواز ایران به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید