احداث رینگ جزیره ای دوچرخه سواری در پارک ها و مدارس تبریز

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از احداث رینگ جزیره ای جهت دوچرخه سواری در پارک ها، مدارس و معابر شهری اطلاع داد.

احداث رینگ جزیره ای دوچرخه سواری در پارک ها و مدارس تبریز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

اصغر آدی بیگ با بیان این که تبریز، پتانسیل راه اندازی راستا دوچرخه سواری را دارد و برنامه های متعددی برای این کار در نظر گرفته ایم، اظهار کرد: احداث رینگ جزیره ای دوچرخه سواری و یا تبدیل بخشی از پارک حاشیه ای به باند دوچرخه سواری از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: طی تفاهمی که با بانک شهر منعقد نموده ایم، از تسهیلات این بانک برای خرید سه هزار دستگاه دوچرخه برای کارکنان شهرداری استفاده می کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت استفاده از دوچرخه در چرخه کاری روزمره، گفت: ناگزیر به ایجاد راستا دوچرخه هستیم، چراکه دوچرخه تبدیل به مد حمل و نقل در جهان شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: حمل و نقل پاک، کاهش تعداد خودرو، کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم مهمترین اهداف در اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری است.

وی با اشاره به عدم استقبال گسترده شهروندان از دوچرخه سواری در شهر، اضافه نمود: فقدان زیرساخت مناسب و استاندارد و همچنین احساس بی کلاسی دوچرخه سواری توسط شهروندان، عامل رکود این سیستم حمل و نقل پاک شده که در این راستا کارهای نمادینی همچون دوچرخه سواری مسئولان بلندپایه استان و شهر صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 190

به "احداث رینگ جزیره ای دوچرخه سواری در پارک ها و مدارس تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث رینگ جزیره ای دوچرخه سواری در پارک ها و مدارس تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید