کیش و مات بدون بازی به مدیر عامل استقلال

به گزارش مجله گذر عمر، هجمه های اخیر علیه مدیر عامل باشگاه استقلال تهران کار را برای حل مسائل سخت تر نموده است و سعادتمند متهم اصلی مسائل استقلال خواهد شد.

کیش و مات بدون بازی به مدیر عامل استقلال

به گزارش ، باشگاه استقلال این روزها با مدیریت احمد سعادتمند در حالی به کار خود ادامه می دهد که شکایت مربیان و بازیکنان خارجی اسبق استقلال از این باشگاه باعث شده تا آبی ها با چالش های جدی از جمله خطر محرومیت روبرو شوند.

نبود منابع اقتصادی لازم و نداشتن حامی اقتصادی معضل اصلی این روزهای آبی پوشان است. مسائل تا جایی پیش رفته که این باشگاه به خاطر نداشتن منابع اقتصادی، به وسیله یک واسطه در خارج از کشور هم پفراینده جدیدی برای خود باز نموده است.

بازیکنان ایرانی استقلال هم به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان، با انتشار پیغام های مشترک در صفحات اجتماعی و مصاحبه با رسانه ها، به انتقاد از مدیران باشگاه پرداختند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال این روزها با مسائل اقتصادی زیادی روبرو است و بدهی های سرسام آور این باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی اسبق، معظلی است که هنوز رفع نشده و کادر مدیریتی جدید هم نتوانسته در این عرصه توفیقی داشته باشد.

سند های جعلی واریز پول به حساب بازیکنان خارجی که از سوی یک حامی اقتصادی به باشگاه و سپس به بازیکنان رسیده، مشکل عظیم دیگری در سر راه آبی ها ایجاد نموده و در آینده مقامات قضایی به این موضوع رسیدگی خواهند کرد. از طرف دیگر احمد سعادتمند در حال ایجاد تغییرات اساسی در بدنه باشگاه است و میخواهد با ایجاد تغییر در پست های باشگاه، مهره های مدنظر خود را به استقلال بیاورد.

همچنین ترکیب هیئت مدیره استقلال هنوز تعیین نشده و در حال حاضر حجت نظری، احمد سعادتمند و کامران منزوی سه عضو هیئت مدیره این باشگاه به شمار می فرایند که البته منزوی استعفایش را تقدیم نموده اما هنوز وزارت ورزش با آن موافقت ننموده است. باید دید وزارت ورزش و جوانان در آینده چه تصمیمی برای این هیئت خواهد گرفت و آیا با استعفای خلیل زاده موافقت می گردد یا خیر.

تمامی این مسائل باعث شد تا بازیکنان استقلال در اقدامی همزمان، پست های مشترکی را در صفحات اینستاگرامی خودشان منتشر نمایند. در همین رابطه محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط این باشگاه و اعتراض بازیکنان به مسائل اقتصادی گفت: بیانیه دادن کار صحیحی نیست و چنین مسائلی نباید رسانه ای گردد. مسائل باشگاه باید داخل باشگاه حل گردد. معتقدم در ورای این اتفاقات، بعضی جریان ها وجود دارد که باعث شدند بازیکنان فریب بخورند و آن بیانیه را منتشر نمایند. این که چه کسی آن ها را تحریک نموده نمی دانم، اما شنیده ام انتشار این بیانیه به دلیل برکناری نوری فر بوده است.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: بازیکنان حق دارند و کسی نمی تواند منکر گردد. به هر حال آن ها قرارداد بستند و به پولشان احتیاج دارند، اما در این شرایط باید صبوری بیشتری به خرج دهند تا باشگاه این بحران را پشت سر بگذارد.

او در ادامه گفت: نمی خواهم از شخص سعادتمند حمایت کنم. هر مدیرعاملی به استقلال بیاید، من از او حمایت می کنم، زیرا استقلالی هستم و نام استقلال برایم مهم است. سعادتمند مدیری است که به تازگی به استقلال آمده و باید به او فرصت بیشتری داد تا بتواند بدهی های سنگین استقلال را پرداخت کند. با این حال بعضی ها هنوز نیامده او را محکوم کردند و برای مدیرعامل باشگاه، شمشیر را از رو بستند.

نوری در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش تا چه اندازه مقصر شرایط کنونی استقلال است گفت: به هر حال چندین سال است که استقلال دچار مسائل اقتصادی و درگیر حواشی شده است. صد در صد وزارت ورزش را مقصر حال و روز فعلی استقلال می دانم. ابتدا فتح الله زاده را آوردند و پشت او را خالی کردند تا نتواند کاری بکند. پس از او سعادتمند را آوردند و همین کار را در قبال او هم انجام می دهند.

نوری افزود: بعضی از مدیرانی که به استقلال می آیند، عملکرد اقتصادی شفافی ندارند و بدهی روی دست باشگاه می گذارند. اینطور که من شنیدم، آقایان بودجه را تا دو سال بعد پیش خور کردند. فتحی آمد و این همه بدهی روی دست استقلال گذاشت، اما هیچ کسی از او ایراد نگرفت و حتی پُست بهتری هم به او دادند. مقصر تمام این اتفاقات را وزارت ورزش می دانم زیرا رئیس مجمع، وزیر ورزش است و او انتصاب های باشگاه را انجام می دهد و برای استقلال برنامه ریزی می نماید.

او در پایان گفت: امیدوارم استقلال هر چه زودتر از این شرایط بحرانی خارج گردد. دشمنان استقلال منتظرند این باشگاه اسیر حاشیه گردد و امیدوارم دوستان ما آب به آسیاب دشمن نریزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 28

به "کیش و مات بدون بازی به مدیر عامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش و مات بدون بازی به مدیر عامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید