کنترل ورود و خروج کارمندان در شرایط دورکاری

به گزارش مجله گذر عمر، تیم فناوری سامانه ای برای ورود و خروج کارمندان حتی در شرایط دورکاری عرضه کردند.

کنترل ورود و خروج کارمندان در شرایط دورکاری

به گزارش خبرنگاران، یکی از شرکت های فناور فعالیت خود را با یک تیم سه نفره از سال 95 با پیاده سازی نرم افزاری برای حضور و غیاب شروع نموده و این فعالیت در کافه بازار مورد استقبال نهاده شده است و بر این اساس این تیم فناور اقدام به توسعه این محصول کرد.

این شرکت فناور، اضافه نمودن خدمات حقوق و دستمزد را به محصول نرم افزاری خود اضافه نمود و از دوسال پیش این محصول توسط کافه سرمایه معرفی گردید و یکی از شرکت های بخش خصوصی بر روی آن سرمایه گذاری کرد. سیستم های کارپوش، کارساعت، کارپول، کارسال و کارمپ و کارفود، و کارتیک از دیگر محصولات این شرکت به شمار می فرایند.

این تیم در محصول کارساعت خود سیستمی را برای ورود و خروج کارمندان ارائه نموده که این سیستم حتی برای افراد دور کار نیز کاربرد دارد.

سیستم کارمپ این شرکت فناور نیز در شهرداری منطقه 4 مورد استفاده نهاده شد. شهرداری منطقه 4 مشروط بر اینکه این سیستم دسترسی به لوکیشن کارمند را برای مدیران فراهم کند، اقدام به خرید آن خواهد نمود .

این شرکت تا سال قبل محصولاتش را به صورت تکی به فروش می رساند اما این رو در امسال محصولات عرضه شده به صورت پکیج ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 715

به "کنترل ورود و خروج کارمندان در شرایط دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ورود و خروج کارمندان در شرایط دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید