کره شمالی: آمریکا به دنبال تخریب چهره ماست

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کره شمالی در واکنش به طرح اتهامات اخیر امریکا، واشنگتن را به سیاه نمایی و کوشش برای تخریب چهره پیونگ یانگ متهم کرد.

کره شمالی: آمریکا به دنبال تخریب چهره ماست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این واکنش کره شاقتصادی پس از آن عنوان شده که هفته گذشته آمریکا با طرح اتهاماتی کره شاقتصادی را به انجام حملات سایبری علیه تأسیسات دولتی در واشنگتن و بعضی دیگر از ایالت ها متهم کرد.

وزارت خارجه کره شاقتصادی در این ارتباط اظهار داشت: ما می خواهیم این موضوع را شفاف کنیم که کشور ما هیچ اقدامی در ارتباط با به اصطلاح تهدیدات سایبری که آمریکا درباره آن سخن گفته، نداشته است.

در این ارتباط پیونگ یانگ اعلام نموده که واشنگتن در کوشش است تا با طرح چنین ادعاهایی به عنوان اهرم فشار در کنار مسائل دیگری همچون موشک های هسته ای و حقوق بشر و همچنین اتهام زنی درباره حمایت اقتصادی از تروریسم و پولشویی استفاده کند.

وزارت خارجه کره شاقتصادی همچنین افزوده که هدف آمریکا لکه دار کردن چهره کشور ما و ایجاد راهی جهت متزلزل کردن ماست.

پیشتر وزارت خارجه همراه با وزارت خزانه داری و وزارت کشور آمریکا با انتشار بیانیه ای نسبت به انجام حملات سایبری هکرهای وابسته به کره شاقتصادی هشدار داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 161

به "کره شمالی: آمریکا به دنبال تخریب چهره ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: آمریکا به دنبال تخریب چهره ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید