پرسپولیس با تمام وجود برابر تیم ها بازی می نماید

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی شامگاه آدینه در آستانه بازی روز شنبه تیمش پرسپولیس برابر نساجی مازندران در قائمشهر گفت: لازم می دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذرخواهی کنم.

پرسپولیس با تمام وجود برابر تیم ها بازی می نماید

وی اضافه نمود، هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین های تلویزیون را نداشتم.

فکری، تیم نساجی را خوب ساخت

سرمربی تیم پرسپولیس تهران به بازی روز شنبه تیمش برابر نساجی مازندران اشاره نمود و ادامه داد: میدانیم که در مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می گذارند باید تبریک بگویم به آقای فکری و همکارانش بابت این نوع فوتبالی که ارائه می دهند.

گل محمدی گفت، که بازی راحتی برای ما نخواهد بود ولی ما پرسپولیس هستیم و در مقابل هر تیمی برای دریافت سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

وی اضافه نمود: درست است قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران یادآورشد، دوست دارم هوادارانمان از بازی بچه ها لذت ببرند هرچند حضور فیزیکی ندارند ولی ما آنها را در قلب خودمان حس می کنیم.

گلمحمدی، همچنین از سومین حضورش در بازی های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر ابراز خرسندی کرد و گفت، واقعاً خوشحالم من خاطرات خوبی با این شهر و مردم دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد.

وی یادآورشد، با افتخار می گویم که من یک زمانی مربی این باشگاه بودم و برای مردم و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.

تیم پرسپولیس تهران که هفته گذشته قهرمانی خود را در چهارهفته مانده به خاتمه رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قطعی نموده، در چارچوب هفته بیست و هفتم این رقابت ها از ساعت 17:30 شنبه 11 مرداد در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم رده نهمی نساجی مازندران می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 189

به "پرسپولیس با تمام وجود برابر تیم ها بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با تمام وجود برابر تیم ها بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید