هریس: در بحث واکسن کرونا اعتمادی به ترامپ نیست

به گزارش مجله گذر عمر، کامالا هریس، نامزد دموکرات ها برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا گفت، به حرف دونالد ترامپ درباره اثرگذاری واکسن بالقوه کرونا که پیش از انتخابات نوامبر توزیع گردد، اطمینان و اعتمادی ندارد.

هریس: در بحث واکسن کرونا اعتمادی به ترامپ نیست

سناتور کامالا هریس که از سوی جو بایدن برای معاونت ریاست جمهوری او برگزیده شده است، به سی ان ان گفت او اطمینانی ندارد که مقام های حوزه سلامت حرف آخر را درباره اثرگذاری یک واکسن بزنند.

او گفت: آنها با موانعی در کار روبرو خواهند شد، آنها تحت فشار قرار می گیرند و به حاشیه رانده می شوند چون او به انتخاباتی می نگرد که کمتر از 60 روز به آن موقع باقی مانده است و او به هر آنچه بتواند چنگ می زند تا وانمود کند که رهبر این جریان بوده اما اینطور نبوده است.

سناتور هریس اضافه نمود: من اعتمادی به دونالد ترامپ ندارم و باید منبع معتبری باشد که درباره اثرگذاری و اعتبار هر آنچه او در خصوصش صحبت می نماید، حرف بزند. من اعتمادی به حرف های ترامپ ندارم.

این اظهارات در بحبوحه نگرانی ها درباره فشار دولت آمریکا برای فراوری یک واکسن پیش از روز انتخابات مطرح می گردد تا کمپین ترامپ را تقویت کند. سی ان ان پنج شنبه گزارش داد، ترامپ برای سرعت دریافت فراوری یک واکسن و بیان اینکه سرانجام پاندمی کرونا نزدیک است، به مقام ها فشار می آورد.

براساس نظرسنجی ها، رای دهندگان آمریکایی به اظهارات ترامپ در خصوص واکسن کرونا شک دارند. نظرسنجی پولتیکو-مورنینگ پست نشان می دهد، تنها 14 درصد گفتند اگر ترامپ توصیه کند احتمال آنکه واکنش کووید-19 دریافت نمایند، بیشتر است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 244

به "هریس: در بحث واکسن کرونا اعتمادی به ترامپ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هریس: در بحث واکسن کرونا اعتمادی به ترامپ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید