نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال، مسائل پشت برد پنهان شد!

به گزارش مجله گذر عمر، رضا رجبی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بسته بودن پنجره و بسته ماندن آن یک نمره منفی در کارنامه هیات مدیره است که حتی باز شدن پنجره هم این نمره منفی را پاک نمی کند چون در تاریخ ثبت شد که استقلال بدون مدیرعامل و با پنجره بسته به لیگ رسید.

نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال، مسائل پشت برد پنهان شد!

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: نمی دانم هیات مدیره استقلال نمی خواهد یا نمی تواند مسائل این تیم را رفع کند. اعضای هیات مدیره یا بگویند ما اختیار نداریم و همه کار را وزارت ورزش باید انجام دهد یا اگر اختیار دارند بگویند چرا در 40 روز کاری نتوانستند مدیر عامل انتخاب نموده و پنجره نقل و انتقالاتی را باز نمایند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه بعضی از مسئولان باشگاه بیشتر از آنکه به فکر حل مسائل تیم عظیم استقلال باشند، به فکر رسانه ها و فضای مجازی هستند. آقایان اگر قدری بیشتر برای حل و فصل مسائل استقلال زمان بگذارند و دلسوزانه امور را پیگیری نمایند، اتوماتیک در فضای مجازی و رسانه ها هم مطرح و هم محبوب می شوند.

رجبی بیان داشت: استقلال برابر مس بازی خوب و روانی انجام داد که البته چیزی غیر از این هم انتظار نمی رفت. این اولین بازی رفسنجانی ها در لیگ برتر بود با این وجود تیم خوبی بودند. معین بود روی این تیم کار شده است. شکست 2 بر صفر برای تیمی که تازه به لیگ برتر رسیده در خانه استقلال، نتیجه چندان بدی نیست.

وی افزود: در همین هفته اول داور دو اشتباه عظیم به ضرر استقلال داشت که با توجه به پیروزی آبی ها در نتیجه تاثیر نداشت. من ندیدم باشگاه نسبت به این موضوع واکنشی داشته باشد و این بی تفاوتی مدیران باشگاه نسبت به این اشتباهات از خود آن اشتباهات خطرناک تر است.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: مدیران باشگاه استقلال قدر محمود فکری را بدانند و این را هم بدانند که صبر فکری هم اندازه ای دارد. با اینکه باشگاه مسائل زیادی دارد از جمله نبود زمین تمرین مناسب، کم پولی، مسائل لباس و… اما فکری همه این مسائل را تحمل می نماید و اجازه نمی دهد هیچ حاشیه ای در تیم درست گردد. پیروزی برابر مس رفسنجان اتفاق خوبی بود و تنها نگرانی من این است که مسائل تیم پشت این پیروزی پنهان گردد.

رجبی در مورد لیست تیم ملی و نفرات دعوت شده به این تیم گفت: این لیست پر از ابهام است. خیلی هم پیچیده نیست که انسان متوجه گردد ملاک برای دعوت به تیم ملی فقط آماده بودن و بهترین بودن نیست. اگر قرار بود بهترین ها به تیم ملی دعوت شوند چرا یکی مثل وریا غفوری که سالهاست در پست خودش بهترین است و در همین هفته اول هم نشان داد همچنان در اوج قرار گرفته است نباید به تیم ملی دعوت گردد؟

ملی پوش اسبق فوتبال ایران خاطرنشان ساخت: این اولین باری نیست که در زمان مربیگری کروات ها در تیم ملی دعوت از بازیکنان ابهام برانگیز بود و شاید باید خودمان را تا زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشد به چنین شرایطی و دیدن چنین لیست هایی عادت دهیم. شاید هم مشکل از خود اسکوچیچ نباشد و مشکل از سیستمی باشد که او را انتخاب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 351

به "نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال، مسائل پشت برد پنهان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره منفی در کارنامه هیات مدیره استقلال، مسائل پشت برد پنهان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید