مشاور ارشد ترامپ از کاخ سفید می رود

به گزارش مجله گذر عمر، ناپایداری در حلقه نزدیک ترامپ این بار به مشاور نزدیک وی کلین کانوی رسید و قرار است در پایان ماه اوت، کاخ سفید را ترک کند.

مشاور ارشد ترامپ از کاخ سفید می رود

کانوی در بیانیه ای اعلام کرده است که علت این تصمیم مسایل خانوادگی و رسیدگی به چهار فرزندش است که قرار است در این شرایط سخت کرونا، راهی مدرسه شوند.

ظاهرا رسیدگی به مسایل خانوادگی بهترین بهانه طرفداران ترامپ برای کناره گیری حتی در آخرین ماه های دولت است با اینکه کانوی از ابتدای کارزار انتخاباتی در سال 2016 تا کنون به عنوان مشاور عالی با رئیس جمهوری فعلی آمریکا همراه بوده است.

کانوی شامگاه یکشنبه با حضور در دفتر ترامپ، تصمیم خود را به اطلاع رئیس جمهوری آمریکا رسانده است.

گفته می شود همسر وی جورج تی کانوی که یک وکیل محافظه کار و منتقد صریح ترامپ است هم در حال ترک نقش خود در پروژه لینکلن که از گروهی جمهوریخواه برای شکست ترامپ در ماه نوامبر تشکیل شده، است.

در بیانیه ای که این مشاور ارشد ترامپ منتشر کرده، آمده است: رهبری رئیس جمهوری ترامپ تاثیر به سزا و مثبتی بر صلح و شکوفایی کشور و میلیون ها آمریکایی داشته است که دیگر احساس فراموش شدن نمی کنند.

کانوی افزوده است: این کشور با توجه به تفاوت های سیاسی و شکاف های فرهنگی ، مملو از مردم شگفت انگیز است. آمریکا متعلق به همه ما است.

وی ادامه داده است: من در پایان ماه جاری از کاخ سفید خواهم رفت. جورج(همسرش) نیز در حال ایجاد تغییراتی است. ما درباره مسایل زیادی اختلاف نظر داریم اما درمورد آنچه مهم است با هم متحد هستیم: بچه ها.

مشاور ارشد ترامپ این تصمیم را کاملا اختیاری اعلام کرده و گفته است: با گذشت زمان، برنامه های آینده خود را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر، و برای فرزندان عزیزم، بیشتر مادر خواهم بود. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 222

به "مشاور ارشد ترامپ از کاخ سفید می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور ارشد ترامپ از کاخ سفید می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید