مجوز ساخت دومین اسکله گردشگری مازندران در نوشهر صادر شد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/مازندران رئیس اداره گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی نوشهر از صدور مجوز ساخت دومین اسکله گردشگری مازندران در این شهرستان اطلاع داد.

مجوز ساخت دومین اسکله گردشگری مازندران در نوشهر صادر شد

محمد ولی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به صدور مجوزهای لازم جهت ساخت نخستین اسکله گردشگری نوشهر به وسیله سرمایه گذار بخش خصوصی، اظهار کرد: این اسکله در ساحل ونوش نوشهر توانست مجوزهای لازم را دریافت کند.

وی با بیان اینکه به زودی عملیات اجرایی این پروژه عظیم گردشگری شروع خواهد شد، اضافه نمود: با ساخت این مجموعه گردشگری که شامل اسکله، قایق های تفریحی، رستوران و سایر امکانات گردشگری است ، تحول عظیمی در حوزه گردشگری منطقه ایجاد خواهد شد.

وی توضیح داد: پرونده ساخت این اسکله پس از دریافت موافقت اولیه از سازمان بنادر و دریانوردی و موافقت اصولی از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منطقه نوشهر تکمیل شده است و سرمایه گذار هم پیروز به انعقاد قرارداد اجاره با منابع طبیعی و ارائه آن به بنادر و دریانوردی شده است تا بتواند کلنگ ساخت مجموعه را به زمین بزند.

رئیس اداره گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی نوشهر سرمایه گذاری برای این مجموعه را با توجه به طرح حدود 800 میلیارد تومان بیان نمود و گفت: برای این مجموعه گردشگری امکانات رفاهی و تفریحی برای علاقه مندان به گردشگری دریایی فراهم خواهد شد.

ولی پور با بیان اینکه سرمایه گذار دیگری هم در یک نقطه دیگر از ساحل نوشهر در حال دریافت مجوزهای پایانی برای ایجاد مجموعه گردشگری دریایی است، اضافه نمود: با اینکه به دستور استاندار مازندران جهت تسریع در امر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ، همه مدیران کل امضا نمودند اما بازهم بعضی ادارات کل از جمله منابع طبیعی تقاضای دریافت استعلام نموده اند و به همین علت به تاخیر افتاده است و به محض دریافت موافقت نامه و انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 14 نقطه نوشهر ظرفیت سرمایه گذاری را دارد، توضیح داد: ساحل سی سنگان، توسکاتک، خیرودکنار ، کپورچال، مزگا و چلک به اسم بعضی از مکان های معین شده در نوشهر برای ساخت اسکله گردشگری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 749

به "مجوز ساخت دومین اسکله گردشگری مازندران در نوشهر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز ساخت دومین اسکله گردشگری مازندران در نوشهر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید