قریشی: بعید می دانم لیگ ادامه پیدا کند، اگر بازی ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی گردد

به گزارش مجله گذر عمر، محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعید می داند فصل جاری مسابقات لیگ برتر ادامه پیدا کند.

قریشی: بعید می دانم لیگ ادامه پیدا کند، اگر بازی ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی گردد

محمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط مبهم مسابقات لیگ برتر گفت: اگر قرار بر این باشد که بازی ها دوباره شروع گردد، بازیکنان برای سومین بار در این فصل باید بدنسازی نمایند. حتی اگر در ادامه بازی ها مصدومیتی برای بازیکنان رخ ندهد که احتمالش کم است، قطعاً بیشتر فوتبالیست ها برای فصل بعد دچار مشکل می شوند. از طرفی برگزاری بازی ها برای معین تیم قهرمان، معین شدن سهمیه آسیا و تیم های سقوط نماینده، اهمیت خاص خودش را دارد و سازمان لیگ طبیعتاً دوست دارد بازی ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه فعلاً شرایط برای برگزاری بازی ها مناسب نیست، تأکید کرد: بیماری کرونا که فعلاً ریشه کن نشده و با این شرایط خیلی سخت است که بازی ها به اتمام برسد. ما زمان زیادی را از دست داده ایم و با این شرایط بعید می دانم بازی های لیگ برتر ادامه پیدا کند. البته هر تصمیمی هم که سازمان لیگ بگیرد موافق و مخالفان خاص خودش را خواهد داشت.

قریشی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات باید تیم قهرمان معرفی گردد؟، توضیح داد: پرسپولیس اختلاف امتیاز مناسبی برای قهرمان شدن دارد و نظر شخصی من این است که اگر بازی ها نیمه کاره بماند قهرمان باید معرفی گردد، ولی نمی توان تیم های سقوط نماینده را معرفی کرد، چون در پایین جدول شرایط بسیار پیچیده است. شاید 18 تیمی شدن لیگ در فصل آینده راه حل خوبی باشد و شاید هم تصمیم دیگری گرفته گردد. با این حال اعتقادم این است که هر تصمیمی گرفته گردد موردقبول همه نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 42

به "قریشی: بعید می دانم لیگ ادامه پیدا کند، اگر بازی ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: بعید می دانم لیگ ادامه پیدا کند، اگر بازی ها تعطیل شد، قهرمان باید معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید