عبداللهی: قرارداد جدیدی برای مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی ارسال شده است

به گزارش مجله گذر عمر، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: طبق صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم، قرارداد جدیدی برای مربی مدنظر فرهاد مجیدی ارسال شده است.

عبداللهی: قرارداد جدیدی برای مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی ارسال شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، ضمن اصلاح توضیحات پیشین خود درباره پفراینده گابریله پین، مربی ایتالیایی برای حضور در کادر فنی استقلال گفت: بعد از انتشار صحبت های اینجانب درباره شرایط دستیار ایتالیایی مد نظر فرهاد مجیدی، گفت و گویی که با احمد مددی داشتم، ارائه توضیحات دقیق تر درباره شرایط مربی مد نظر کادرفنی را لازم دانستم.

وی اضافه کرد: قرارداد جدیدی از سوی باشگاه برای آقای پین ارسال شده و بندهای مورد نظر در آن گنجانده شده که در نهایت منتظر اعلام نظر از سوی طرف ایتالیایی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: همه اعضای باشگاه بدون شک یک هدف دارند و طرفداران هم در این راستا در کنار تیم محبوب خود باشند. همه با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همواره گریبانگیر استقلال بوده، برای نتیجه گرفتن تیم کوشش می نمایند و امیدوارم فرایند پیروزی های مان در اراک هم ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 773

به "عبداللهی: قرارداد جدیدی برای مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی ارسال شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: قرارداد جدیدی برای مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی ارسال شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید