زنبق های آبی ویتنام ، تماشای گل ارواح را از دست ندهید

به گزارش مجله گذر عمر، هر پاییز، دلتای مکونگ ویتنام پر از زنبق های زیبا و ساقه بلند است که حاصل سیلاب هایی است که این آبراه را تغذیه می نماید. از اوایل سپتامبر تا اواسط نوامبر، کشاورزان استان لانگ، روزهای خود را در برداشت این گل های ظریف می گذرانند.

زنبق های آبی ویتنام ، تماشای گل ارواح را از دست ندهید

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید.

خبرنگاران - دیدن این مناظر شگفت آور و جالب است و خوشبختانه، تونگ فام، عکاس ویتنامی، از مهارت خود برای دریافت عکس های هوایی خیره نماینده از این صحنه استفاده نموده است.

در بسیاری از عکس های او، آبهای تاریک تضاد مطلوبی را با شکوفه های رنگارنگ و کلاه های مخروطی سنتی که کشاورزان به سر دارند، ارائه می دهند. بیشتر زنبق ها دارای رنگ صورتی پررنگ یا سفید هستند. از آنجا که زنبق های سفید فقط در شب شکوفه می دهند، آنها اغلب گل های ارواح نامیده می شوند.

گرچه برداشت زنبق آبی مسافران و عکاسان زیادی را به خود جلب می نماید که از دیدن این صحنه لذت می برند، برداشت این همه این زنبق ها کار یک روز این کشاورزان است. آنها به طور مؤثر نیلوفرها را که بدون احتیاج به مراقبت خاصی رشد می نمایند، جمع می نمایند و آنها را روی قایق های خود می گذارند. این نیلوفرها کارایی های مختلفی دارند، زیرا می توانند به عنوان دکوراسیون یا چاشنی غذا استفاده شوند. ساقه ها آنها خوراکی هستند و خود گیاه را می توان برای چای استفاده کرد. فام امیدوار است که عکس های او یک قدردانی از زحمات این کشاورزان باشد و بتواند زیبایی این کار سخت را به مردم نشان دهد.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 101

به "زنبق های آبی ویتنام ، تماشای گل ارواح را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنبق های آبی ویتنام ، تماشای گل ارواح را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید