رقابت بیش از 4000 کنکوری در دانشگاه سمنان

به گزارش مجله گذر عمر، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری گفت: آزمون سراسری 1400 با رقابت چهار هزار و 447 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

رقابت بیش از 4000 کنکوری در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پرویز ملک زاده، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: آزمون سراسری 1400 در نوبت صبح روز های چهارشنبه، پنجشنبه، آدینه و شنبه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیر در نوبت صبح و و در دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می گردد.

ملک زاده اضافه نمود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 9 تیر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه 10 تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح آدینه 11 تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه 12 تیر در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می نمایند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان بیان نمود: کارتهای شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 6 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

وی در برگزاری آزمون های سراسری تاکید نمود: باجه برطرف نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه شنبه 8 تیر صبح ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعدازظهر ها از ساعت 14:00 الی 18:00 فعال است.

ملک زاده با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری 1400 به منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده های آنان گفت: این آزمون با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری مشخص شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه سمنان برگزار می گردد.

وی از داوطلبان خواست حتما در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و چند مداد، پاک کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل، کیف، جزوه و ...) با خود به همراه نیاورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 743

به "رقابت بیش از 4000 کنکوری در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بیش از 4000 کنکوری در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید