درگیری میان طرفداران و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی سی

به گزارش مجله گذر عمر، طرفداران و مخالفان رئیس جمهور آمریکا در نزدیکی کاخ سفید با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری میان طرفداران و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی سی

به نقل از سی ان ان، هواداران و مخالفان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خیابان های واشنگتن دی سی راهپیمایی نموده و سپس در فاصله ای نه چندان دور از کاخ سفید با هم درگیر شدند.

بنا به اعلام پلیس واشنگتن دی سی دست کم 4 نیروی پلیس در این درگیری زخمی شدند. پیش از این گزارش شده بود که دست کم 23 نفر در تجمعات روز شنبه در واشنگتن دی سی دستگیر شده اند.

طبق گزارش فاکس نیوز، حداقل 8 نفر از جمله دو افسر اجرای قانون به بیمارستان منتقل شدند. حامیان ترامپ ادعا می نمایند تقلب گسترده ای در انتخابات اجرا شده است. در مقابل، حامیان بایدن به همراه جنبش زندگی سیاهان اهمیت دارد در مواجهه با هواداران ترامپ در میدان پلازا حضور یافتند.

در پی حضور حامیان ترامپ و بایدن در نزدیک کاخ سفید، پلیس تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ نموده است. گفته می گردد در مواردی معترضان قصد نزدیک شدن به کاخ سفید را داشته اند که از سوی نیروهای پلیس ضدشورش با اسپری فلفل متفرق شدند.

ترامپ در واکنش به این تجمعات اعلام نموده است به ملاقات حامیانش خواهد رفت، اما به زمان و مکان آن اشاره ننموده است. ترامپ بعد از گذشت بیش از یک ماه هنوز به نتیجه انتخابات سوم نوامبر معترض و معتقد به وقوع تقلب گسترده در انتخابات است.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 428

به "درگیری میان طرفداران و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری میان طرفداران و مخالفان ترامپ در واشنگتن دی سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید