خشم وزیر بازرگانی هند از شرکت های فناوری آمریکایی

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پیوش گویال وزیر بازرگانی هند از شرکت های تجارت الکترونیک آمریکایی مانند آمازون و والمارت انتقاد کرد. وی بعلاوه این شرکت ها را به تکبر و نقض قوانین محلی با قیمت های گذاری تهاجمی متهم کرد.

خشم وزیر بازرگانی هند از شرکت های فناوری آمریکایی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گفته گویال شرکت های آمریکایی با اتکا به مقیاس عظیم خود و دسترسی به انبوه سرمایه های کم هزینه از شیوه های قیمت گذاری تهاجمی استفاده می نمایند که درنهایت به ضرر فروشگاه های فیزیکی است.

او در این باره گفت: تعدادی از شرکت های عظیم تجارت الکترونیک به هند آمده اند و قوانین را زیر پا گذاشته اند. من با این شرکت های عظیم، به خصوص مؤسسات آمریکایی دیدار هایی داشته ام و اندکی تکبر در برخورد با آنها دیدم.

گویال به طور مستقیم به آمازون یا فلیپ کارت (زیر مجموعه والمارت) اشاره نکرد یا تعیین نکرد کدام قوانین کشور نقض شده اند. این دو شرکت تجارت الکترونیک بازار هند را به خود اختصاص داده اند.

علاوه بر آن وزیر بازرگانی هند از شرکت های تجارت الکترونیک خارجی برای عدم همخوانی در تحقیقات کمیسیون رقابت هند هم انتقاد کرد.

اظهارنظرهای گویال در حالی بیان می گردد که اعتراضات تجار و خرده فروشان کوچک هندی افزایش یافته است. آنها شرکت های تجارت الکترونیک آمریکایی را متهم می نمایند که قوانین حمایت از مصرف نمایندگان و رقابت هند را دور می زنند.

این دو شرکت تمام اتهامات را رد می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 757

به "خشم وزیر بازرگانی هند از شرکت های فناوری آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم وزیر بازرگانی هند از شرکت های فناوری آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید