خبرنگاران شیعی: کار فدراسیون فوتبال به کمیته انتقالی نخواهد کشید

به گزارش مجله گذر عمر، تهران- خبرنگاران- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: به فیفا اعلام کردیم وزیر در مجمع انتخاباتی حق رای ندارند اما به عنوان عضو افتخاری حضور خواهند داشت.

خبرنگاران شیعی: کار فدراسیون فوتبال به کمیته انتقالی نخواهد کشید

محمود شیعی درباره ارسال پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال به فیفا گفت: پیش نویس قبلی که فرستاده شد می دانستیم بحث هایی صورت خواهد گرفت و در برنامه زمانبندی دیده بودیم که رفت و برگشت ها به چه صورتی است. فیفا روی مسائلی بحث داشت که در هیات رییسه مورد بحث نهاده شد و با همکاری دوستان خیلی از مسائل روان تر شد و پیش نویس برای فیفا ارسال شد و فکر می کنم نتیجه آن مثبت باشد.

وی درباره امضای هیات رییسه در قرارداد ویلموتس و اینکه او از مفاد این قرارداد خبر داشته با خیر گفت: هر قراردادی را باید هیات رییسه در جریانش باشد. درباره کی روش و اسکوچیچ هم همین بوده است. طبیعی بود که هیات رییسه باید در جریان قرارداد ویلموتس باشد. ما درباره قرارداد، آگاه بودیم. کارشناسان باید کارشناسی نمایند که قرارداد چگونه بسته شده است. قرارداد ویلموتس با اطلاع ما و در حضور خودش به ثبت رسید.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بندهای موجود در قرارداد ویلموتس و حق فسخی که وجود دارد گفت: شرحات لازم را مهدی تاج داده است و باید خودشان پاسخ بدهند.

وی در سرانجام درباره حذف وزیر ورزش از مجمع فدراسیون فوتبال و احتمال تشکیل کمیته انتقالی برای فدراسیون فوتبال گفت: کار به کمیته انتقالی نخواهد کشید و آن چیزی که فیفا می خواست را با توجه قوانین داخلی آماده کردیم. فکر نکنم مسئله ای وجود داشته باشد. درباره حذف وزیر ما درخواستمان این است که آقای وزیر به عنوان عضو افتخاری تشریف داشته باشند و این پیشنهاد ما بود. ما با فیفا با شفافیت صحبت کردیم و گفتیم او صاحب رای نیست ولی در مجمع حضور دارد چرا که از پشتیبانی دولت همیشه بهره برده ایم. خیلی شفاف همه چیز را شرح دادیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 93

به "خبرنگاران شیعی: کار فدراسیون فوتبال به کمیته انتقالی نخواهد کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیعی: کار فدراسیون فوتبال به کمیته انتقالی نخواهد کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید