خبرنگاران جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه تمدید شد

به گزارش مجله گذر عمر، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید نخستین جشنواره استانی کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه خبر داد و گفت : این جشنواره با هدف حمایت از تولید و مصرف کالاهای فرهنگی تا پنجم اسفند تمدید شد.

خبرنگاران جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه تمدید شد

مظفر تیموری روز شنبه در جلسه هم اندیشی با داوران این جشنواره اضافه نمود: این جشنواره در 2 بخش عروسکی و کالاها و محصولات فرهنگی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه سطح بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: تا به امروز 80 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

تیموری از آغاز بررسی آثار در روزهای 9 و 10 اسفند خبر داد و گفت: مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان روز 12 اسفند برگزار می شود.

آنچنان که دبیرخانه این جشنواره بیان کرده است آثار ارسالی باید مبتنی بر مولفه های فرهنگ بومی هر منطقه باشد و شرکت کنندگان امکان ثبت نام و ارسال اثر در موضوعات ملی را دارند.

محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و علاقه مندان می توانند برای ارسال آثار خود به پایگاه اینترنتی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و اگر سوال داشتند با شماره تلفن 08338238380 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 543

به "خبرنگاران جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره کالا و محصولات فرهنگی کرمانشاه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید