خبرنگاران صندلی های ساماندهی کارگران در مشهد افزایش می یابد

به گزارش مجله گذر عمر، مشهد- خبرنگاران- فرماندار مشهد گفت: شهرداری این شهر پنج صندلی برای ساماندهی کارگران ایجاد نموده است که می کوشیم با حمایت استاندار 20 صندلی ساماندهی دیگر را در این شهر برای سهولت دسترسی کارگران ایجاد کنیم.

خبرنگاران صندلی های ساماندهی کارگران در مشهد افزایش می یابد

محمد هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از صندلی های ساماندهی کارگران و استادکاران ساختمانی در مشهد اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امرار معاش کارگران روزمزد مختل شده و شاهد افزایش تعداد کارگران در سر تقاطع ها و میادین سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: با حمایت های شهردار مشهد و اقدامات معاونت خدمات شهری در ساماندهی کارگران سرگذر این طرح با استقبال خوبی روبرو شد و تعداد بسیاری از کارگران که حتی در زمان دیرتری به این صندلی ها مراجعه می نمایند در پروژه های شهری به کار گرفته می شوند.

فرماندار مشهد گفت: در راستای رسیدگی به مسائل کارگران جلسه کمیسیون کارگری با اداره کار و رفاه اجتماعی، انجمن صنفی کارگران و تامین اجتماعی برگزار گردید و فرمانداری مشهد موظف است سایر ارگان ها و نهادها را جهت ساماندهی کارگران همراه کند.

وی اضافه کرد: با از بین رفتن ویروس کرونا، شرایط اشتغال کارگران سرگذر رو به بهبودی خواهد گذاشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، در طرحی ضربتی ماه جاری، پنج صندلی استقرار کارگران سرگذر با سازه سبک و پراکنش مناسب توسط شهرداری مشهد در این شهر ایجاد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 59

به "خبرنگاران صندلی های ساماندهی کارگران در مشهد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صندلی های ساماندهی کارگران در مشهد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید