خبرنگاران برگزیدگان مسابقه ادبی روحانیت و دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش مجله گذر عمر، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 برگزیده نخستین مسابقه ادبی - هنری روحانیت و دفاع مقدس امروز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی این استان در شهر یاسوج مرکز استان تجلیل شدند.

خبرنگاران برگزیدگان مسابقه ادبی روحانیت و دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

کبری اخلاقی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بدلیل شیوع بیماری کرونا در این آیین از 2 برگزیده به طور نمادین و با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

وی افزود: موضوع این مسابقه استانی نقش روحانیت کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و در 2 رده سنی کودک و نوجوان برگزار گشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: 250 اثر در 2 بخش نقاشی و دلنوشته به دبیرخانه این مسابقه واقع در کانون پرورش فکری استان ارسال شد که پس از داوری 20 مورد آنها برگزیده و معرفی شدند.

اخلاقی نیا بیان نمود: بخش ادبی این مسابقه شامل دلنوشته به شهید و بخش هنری آن نیز نقاشی با موضوع دفاع مقدس بوده است.

وی ابراز داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این مسابقه با کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همکاری و مشارکت داشتند.

اخلاقی نیا گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر قشر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد و رشادت های مثال زدنی رزمندگان روحانی در دوران دفاع مقدس بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 8

به "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه ادبی روحانیت و دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان مسابقه ادبی روحانیت و دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید