خبرنگاران از سرگیری پروژه های فیلم سازی در لهستان

به گزارش مجله گذر عمر، تهران- خبرنگاران-پروژه های فراوری و ساخت فیلم های سینمایی و تلویزیونی در لهستان پس از دو ماه تعطیلی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از فردا (18 مه-29 اردیبهشت) از سرگرفته می گردد.

خبرنگاران از سرگیری پروژه های فیلم سازی در لهستان

به گزارش اسکرین دیلی، با تشدید بحران شیوع کرونا، سینماها در لهستان از 12 مارس (22 اسفند 98) تعطیل شدند و کمی بعد تیم های فیلم سازی نیز دست از کار کشیدند. حال دولت لهستان در پی کاهش محدودیت های کرونایی، مجوز از سرگیری پروژه های ساخت فیلم های سینمایی و تلویزیونی را در این کشور صادر نموده است.

اگرچه به گفته موسسه فیلم لهستان وزارت بهداشت این کشور هنوز جزئیات دستورالعمل های لازم برای فیلمبرداری را اعلام ننموده است، انتظار می رود استفاده از ماسک برای عوامل پشت صحنه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای بازیگران در جلوی دوربین، اجباری گردد. به احتمال زیاد محدودیت هایی نیز برای تعداد افرادی که می توانند سر صحنه فیلمبرداری حضور داشته باشند، اعمال خواهد شد.

با گسترش بحران کرونا، کار فراوری فیلم های سینمایی و تلویزیونی در دنیا متوقف شد. گروه های فیلمبرداری دست از کار کشیدند و پروژه های فیلم سازی به حال تعلیق درآمدند. اما با گذشت زمان و تحت کنترل درآمدن این بحران بسیاری از کشورها مجوز از سرگیری این پروژه ها را صادر کردند.

فعالیت های فیلمسازی از 23 آوریل (4 اردیبهشت) در سوئد و دانمارک تحت دستورالعملی با عنوان راهنمای فیلم نوردیک از سر گرفته شد. کار فراوری فیلم های سینمایی و تلویزیونی در یونان از این هفته آغاز شده و کشورهایی چون انگلستان، نیوزیلند و جمهوری چک نیز به آغاز فیلمبرداری ها منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی، چراغ سبز نشان داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 56

به "خبرنگاران از سرگیری پروژه های فیلم سازی در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از سرگیری پروژه های فیلم سازی در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید