جمعی از بچه ها یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند

به گزارش مجله گذر عمر، بچه ها یمن ضمن محکوم کردن حمایت سازمان ملل متحد از ائتلاف سعودی، تأکید کردند که این سازمان با اقدامات و جانبداری هایش عملا خود را دشمن آن ها قرار داده است.

جمعی از بچه ها یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جمعی از بچه ها یمن، امروز (سه شنبه)، برپایی راهپیمایی در صنعاء، مرکز یمن، در محکومیت جانبداری های سازمان ملل متحد از ائتلاف سعودی علیه این سازمان بیانیه ای صادر کردند.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، بچه ها یمن در بیانیه مذکور اعلام کردند: ما شتاب سازمان ملل به سوی پول [کشورهای عربی حاشیه] خلیج [فارس] و پافشاری بر مجرم انگاشتن مظلوم و تبرئه ظالم و بعلاوه چشم پوشی این سازمان از ظالمان و همدستی با آنان را محکوم می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تن دادن سازمان ملل به فشارهای کشورهای استکبار را محکوم می کنیم؛ فشاری که دبیرکل سازمان ملل متحد به رغم وحشی گری جانیان و قباحت وجهه شان زیر بار آن رفت تا آنان را رو سفید گرداند.

بچه ها یمن ادامه دادند: ما تأکید می کنیم که سازمان ملل متحد خود را دشمن بچه ها یمن قرار داده و نهادهای تحت حمایت این سازمان در تمام جنایت های که در سایه سکوت آن ها علیه ما صورت گرفته است، سهیم هستند.

در این بیانیه بعلاوه آمده است: ما بچه ها به یقین می دانیم که چه کسی قاتل است و سعی دارد با ما بجنگند و ما را بکشد و محاصره مان کند و ما را گرسنه نگاه دارد. دبیرکل سازمان ملل متحد! تو از نظر ما شریک اصلی و یکی از مهم ترین عواملی هستی که این رنج ها را برای ما به وجود آورده است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا و با جانبداری های سازمان ملل، از ششم فروردین 1394 با ادعای کوشش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت، اقدام به تجاوز نظامی علیه یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور نموده است.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق ننموده است و فقط با کشته و زخمی شدن هزاران یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور، توسعه قحطی، گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 775

به "جمعی از بچه ها یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از بچه ها یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید