جزئیات قرارداد طارمی با پورتو، مهاجم ایرانی از خیابان ریو به اژدها رسید

به گزارش مجله گذر عمر، تمام جزئیات قرارداد مهدی طارمی با پورتو پرتغال تعیین شد و او در ترکیب اژدها بازی خواهد نمود.

جزئیات قرارداد طارمی با پورتو، مهاجم ایرانی از خیابان ریو به اژدها رسید

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی طارمی با قراردادی که ارزش زمانی آن 4 فصل است با پورتو به توافق رسید تا یکی از آقای گل های فصل گذشته پریمیر لیگ که با 18 گل در لیگ به این عنوان دست یافته و در مجموع فصل 21 گل زده بود به تیم قهرمان پرتغال بپیوندد.

رسانه های پرتغالی اعلام کردند طارمی پس از زیدو سانوسی، کلودیو راموس و کاراکا چهارمین بازیکنی است که این فصل با پورتو به توافق رسید و به جمع بازیکنان این تیم پیوست. او در این فصل فرصت خواهد داشت تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

لژیونر ایرانی شادمانی خود از پیشرفت در فوتبال حرفه ای را پنهان کرد و پوشیدن پیراهن پورتو را افتخار دانست.این یک واقعیت محسوب می گردد که طارمی اولین فوتبالیست ایرانی است که در ترکیب اژدها (لقب پورتو) به میدان می رود.

طارمی که پس از عقد قرارداد بسیار خرسند به نظر می رسید در مورد حضورش در پورتو اظهار کرد: من همواره آرزو داشتم که در لیگ قهرمانان اروپا و در باشگاه های عظیم بازی کنم. از این شرایط بسیار خرسندم. پورتو یکی از باشگاه های عظیم پرتغال است که بازیکنان خوبی در تیم فوتبالش بازی نموده و می نمایند. برای رخ دادن تمامی اتفاقات خوب خرسندم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 239

به "جزئیات قرارداد طارمی با پورتو، مهاجم ایرانی از خیابان ریو به اژدها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد طارمی با پورتو، مهاجم ایرانی از خیابان ریو به اژدها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید