جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال، 3

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تنها یک بازی تا تعطیلات نیم فصل دارند تا بعد از آن به صورت رسمی جابجایی زمستانی شأن را آغاز کنند. از آنجایی که جذب بازیکن نو برای استقلال مقدور نمی باشد مگر آنکه بازیکنی از لیست این تیم خارج شود، مجیدی ناچار است ابتدا جدایی چند بازیکن را قطعی کرده تا بتواند به جای آنها بازیکن نوی جذب نماید.

جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال، 3

بابک مرادی اولین بازیکن جدا شده استقلال بود که چند روز پیش جدایی اش از این تیم اعلام شد و حتی از تیم هوادار پیشنهاد دارد؛ اما هنوز توافق 3 طرفه بین دو باشگاه و مرادی حاصل نشده است.

روز گذشته هم از سوی سرپرست تیم استقلال رسماً به محمدرضا آزادی و فردین رابط اعلام شد حق حضور در تمرین را نداشته و می توانند تیم های نو خود را برای انتقال اعلام کنند. به این 3 نفر باید رشید مظاهری را هم افزود که مدتهاست حتی در لیست 20 نفره بازی هم قرار ندارد و تنها با آبی پوشان تمرین می کند.

با قطعی شدن خروج 4 بازیکن از لیست استقلال 4 جای خالی در لیست آنها باز می شود که یکی از آنها با نام عارف غلامی پر خواهد شد تا چنین به نظر آید که حداقل 3 بازیکن نو در لیست خرید مجیدی برای نیم فصل دوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1078

به "جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال، 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی قطعی چهار بازیکن از استقلال، 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید