جام حذفی انگلیس، حذف زودهنگام منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی

به گزارش مجله گذر عمر، منچستریونایتد در ضربات پنالتی مغلوب میدلزبورو شد و به کار خود در جام حذفی انگلیس سرانجام داد.

جام حذفی انگلیس، حذف زودهنگام منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد جمعه شب در دور چهارم مسابقات جام حذفی انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد میزبان میدلزبورو بود و در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 باخت.

نخستین اتفاق مهم این بازی در دقیقه 20 رقم خورد. شیاطین سرخ در این دقیقه صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کریستیانو رونالدو آن را از دست داد. پنج دقیقه بعد اما جیدون سانچو دروازه میدلزبورو را باز کرد و گل اول را برای یونایتد به ثمر رساند.

این خاتمه کار نبود و مت کروکس در دقیقه 64، گل تساوی را برای تیم حاضر در رقابت های چمپیونشیپ رقم زد. این نتیجه تا خاتمه بازی پابرجا بود تا کار در وقت های اضافه دنبال شود.

تلاش دو تیم در 30 دقیقه وقت اضافه ثمری نداشت تا ضیافت پنالتی ها تیم برنده را معین کند. خوان ماتا، هری مگوایر، فرد، رونالدو، برونو فرناندس، اسکات مک تومینای، دیوگو دالو پنالتی های شیاطین سرخ را به گل تبدیل کردند، اما پنالتی آنتونی الانگا راهی به دروازه میدلزبورو پیدا نکرد تا منچستریونایتد در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 مغلوب و حذف شود.

در مهمترین بازی های مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، تیم های چلسی و منچسترسیتی امشب (شنبه) به ترتیب مقابل پلایموث آرگایل و فولام به میدان می فرایند و تاتنهام پذیرای اورتون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1049

به "جام حذفی انگلیس، حذف زودهنگام منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، حذف زودهنگام منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید