جاسوسی تکنسین آمریکایی از دوربین های مداربسته صدها مشتری

به گزارش مجله گذر عمر، یک تکنسین دوربین های مداربسته در تگزاس آمریکا به علت دسترسی غیرقانونی به دوربین های امنیتی صدها خانواده در این کشور مجرم شناخته شد.

جاسوسی تکنسین آمریکایی از دوربین های مداربسته صدها مشتری

این فرد تمامی لحظات خصوصی زندگی خانواده های آمریکایی را به وسیله دوربین های مداربسته امنیتی زیر نظر می گرفت.

فرد مجرم تلسفورو آویلز نام دارد و 35 ساله است. وی از نوامبر سال 2015 تا مارس سال 2020 مرتکب جرایم مذکور شده است. وی طی این مدت پشتیبان فنی شرکتی به نام ای دی تی بوده که خدمات امنیتی به منازل ارائه می نموده است.

این فرد خود با مراجعه به منازل مردم دوربین های امنیتی را در خانه های آنها نصب می کرد و به گونه ای این دوربین ها را تنظیم می کرد تا به وسیله اپلیکیشن پالس شرکت ای دی تی در دسترس باشند.

شرکت ای دی تی می گوید این کارمند قوانین آن را نقض نموده و با افزودن ایمیل شخصی خود به اپلیکیشن پالس ای دی تی در جریان نصب و آزمایش دوربین ها به تصاویر آنها دسترسی داشته است. تخلف این فرد در ژانویه و فوریه سال 2020 و در زمانی کشف شد که بعضی مشتریان ای دی تی از ثبت آدرس ایمیل آویلز در پیکربندی اپلیکیشن های پالس خود آگاه شدند و موضوع را به شرکت یادشده گزارش کردند.

این آمریکایی به دوربین های مداربسته 200 مشتری ای دی تی دسترسی داشته و بیش از 9600 بار این کار را انجام داده است. وی به حداکثر 5 سال زندان و پرداخت حداکثر 250 هزار دلار جریمه محکوم خواهد شد. شرکت ای دی تی نیز به همین علت تحت تعقیب قرار گرفته است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 494

به "جاسوسی تکنسین آمریکایی از دوربین های مداربسته صدها مشتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاسوسی تکنسین آمریکایی از دوربین های مداربسته صدها مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید