شرح دیبالا درباره ژست پس از گلش مقابل اودینزه: دنبال دوستم می گشتم!

به گزارش مجله گذر عمر، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس درباره حرکت معناداری که پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی بانوی پیر مقابل اودینزه به ثمر رساند، شرح داد.

شرح دیبالا درباره ژست پس از گلش مقابل اودینزه: دنبال دوستم می گشتم!

به گزارش خبرنگاران، یکی از صحنه های جالب بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال یوونتوس و اودینزه در استادیوم آلیانتس تورین که با پیروزی 2 بر صفر بانوی پیر خاتمه یافت، خیره شدن پائولو دیبالا، زننده گل نخست بازی به سکوها پس از باز کردن دروازه حریف بدون انجام شادی گل بود.

گفته می گردد که نگاه دیبالا به مدیران یوونتوس بوده که حاضر نشده اند شرط او برای افزایش حقوقش جهت تمدید قراردادی که در انتهای فصل جاری به خاتمه می رسد را بپذیرند. منابعی دیگر این ژست دیبالا را عصبانیت او از دست مدیران باشگاه به خاطر نقدها اخیرشان از این بازیکن ملی پوش و تعلل آنها در تمدید قرارداد است. ستاره آرژانتینی اما این موضوع را تکذیب کرد و علت دیگری برای ژست خود آورد.

دیبالا که قراردادش 30 ژوئن به خاتمه می رسد، پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: به نظرم ما خوب بازی کردیم اما ضروری است که بعد از زدن گل باثبات تر بازی کنیم، چون خیلی پیش می آید که گل می زنیم و بعد از آن در لاک دفاعی فرو می رویم چون از حملات حریف می ترسیم و دیگر حمله نمی کنیم. ما یوونتوس هستیم و خب الان در حال کوشش برای رسیدن به 4 رده بالای جدول هستیم اما به جز آن باید برای قهرمانی هم کوشش کنیم. می دانیم که فوتبال زیبایی را به نمایش نمی گذاریم اما این قدرت واقعی تیم ما نیست پس باید روی بعد روانی بازی تیم مان کار کنیم تا انگیزه و عطش تیم را برای کسب پیروزی افزایش دهیم.

دیبالا سپس درباره خیره شدنش به سکوها به جای شادی گل همیشگی اش اشاره داشت. او در پاسخ به این سؤال که آیا این ژستش پیغام به مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش بوده است، گفت: خیر. من یکی از دوستانم را به تماشای بازی مان دعوت نموده بودم و نمی توانستم او را روی سکوها پیدا کنم. روی سکوها کلی آدم نشسته بود و من داشتم لابلای آنها دنبال او می گشتم اما نمی توانستم پیدایش کنم.

ستاره آرژانتینی در پاسخ به سؤال بعدی خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مبنی بر اینکه آیا باید حرف ستاره سابق پالرمو را باور کرد، گفت: نمی دانم. این دیگر به خودتان بستگی دارد. اخیرا کلی داستان ساخته شده و کلی اتفاق اتفاق افتاده که من ترجیح می دهم درباره شان صحبت نکنم.

از تیم های تاتنهام، بارسلونا و رقیب دیرینه یوونتوس یعنی اینتر به عنوان مقاصد احتمالی دیبالا در صورت عدم توافق با بانوی پیر یاد می گردد. دیبالا اما از آمادگی خود برای ماندن در تورین گفت و تأکید کرد: من علتی نمی بینم که بخواهم چیزی را به کسی ثابت کنم. من در خدمت سرمربی و باشگاه هستم. قراردادم؟ باشگاه گفته که در ماه فوریه با من صحبت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1096

به "شرح دیبالا درباره ژست پس از گلش مقابل اودینزه: دنبال دوستم می گشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح دیبالا درباره ژست پس از گلش مقابل اودینزه: دنبال دوستم می گشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید