تشریح دستاورد های فاز اول شیوع کرونا ، نقش ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش مجله گذر عمر، وزیر بهداشت، به تشریح دستاورد های کنترل ویروس کرونا در فاز اول شیوع این بیماری در کشور پرداخت و گفت: در کمتر از 50 روز توانستیم مرگ های روزانه را به حدود 30 فوتی برسانیم.

تشریح دستاورد های فاز اول شیوع کرونا ، نقش ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید نمکی، صبح یکشنبه در جلسه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در محل ستاد وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: اقدامات این ستاد در مناطق کمتر برخوردار، ستودنی است.

وی با اشاره به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، اضافه نمود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانسته با حمایت رهبری که همیشه سفارش و توصیه اکید برای رسیدگی به محرومان را دارند، گام های موثری در جهت یاری به محرومان بردارد.

وزیر بهداشت در ادامه به حمایت های این ستاد از وزارت بهداشت در روز های شیوع کرونا در کشور اشاره نمود و گفت: در روز های اول هجمه کرونا، برای ما سخت و نفس گیر بود و ما همیشه دوستانی که ما را حمایت کردند، یادمان نمی رود و در ذهن تاریخ باقی خواهد ماند.

نمکی اضافه نمود: حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای من عامل دلگرم کننده ای بود و اینکه در تامین مایحتاج مورد احتیاج بیمارستان ها، وزارت بهداشت را حمایت کردند، جای تقدیر و سپاس دارد.

وی ادامه داد: حمایت های ستاد باعث شد در روز های کرونایی از وارد کننده تجهیزات پزشکی، به فراوری کننده و صادر کننده اقلام پزشکی روز های کرونایی تبدیل شویم و قطعا یکی از اضلاع خلق این حماسه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بود.

وزیر بهداشت اضافه نمود: گرچه شاهد خیز جدید بیماری هستیم، اما نکته ای که نباید فراموش کرد این است که با حمایت های دوستان، توانستیم آمار مرگ های کرونایی را به حدود 50 مرگ در روز برسانیم.

نمکی، فعالیت سامانه 4030 را یکی دیگر از دستاورد های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حمایت از وزارت بهداشت و کنترل بیماری کرونا دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 191

به "تشریح دستاورد های فاز اول شیوع کرونا ، نقش ستاد اجرایی فرمان امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دستاورد های فاز اول شیوع کرونا ، نقش ستاد اجرایی فرمان امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید