بهره مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی

به گزارش مجله گذر عمر، با انعقاد تفاهم نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپا یدک، افرادی که بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده اند، می توانند از خدمات تعمیرگاه های مرکزی شرکت سایپا با 10درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره مند شوند.

بهره مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه های اتومبیل بیمه کوثر، در پی عقد تفاهم نامه میان بیمه کوثر و سایپا یدک، بیمه گذاران شرکت در تهران تا خاتمه شهریور ماه سال آینده می توانند از خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت سایپا، به ویژه خدمات نقاشی و صافکاری، بدون نوبت قبلی استفاده کنند و از امتیاز دریافت 10درصد تخفیف نیز در فاکتور نهایی بهره مند شوند.

مسعود یوسفی با بیان اینکه اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که بیمه گذاران و مشتریان بیمه کوثر شایسته بهترین و باکیفیت ترین خدمات در عرصه بیمه گری هستند، تاکید کرد: اکنون این طرح به صورت آزمایشی در تهران اجرایی شده است و پس از دریافت بازخورد مناسب از ذی نفعان در تمامی مراکز خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیمه گذاران کوثر می توانند با مراجعه به تعمیرگاه های مرکزی 2،1 و 3 سایپا در غرب، شرق و جنوب تهران از خدمات یادشده بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 404

به "بهره مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از خدمات پس از فروش سایپا بدون نوبت قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید