بستری بودن 81 بیمار مبتلا به کرونا در جنوب کرمان

به گزارش مجله گذر عمر، شفیعی گفت:هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان 360 مورد است که 81 نفر آن ها در جیرفت بستری هستند.

بستری بودن 81 بیمار مبتلا به کرونا در جنوب کرمان

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان 360 مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 212 نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان19 نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت81 نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم 6 نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 42 نفر تحت درمان هستند.

شفیعی تعداد کل موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز را 20 هزار و 714مورد بیان کرد.

او با اشاره به این که طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان 50 بیمار نو مبتلا به کرونا شناسایی شده است، اضافه کرد: از این تعداد، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 27 مورد ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 13 مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم 2 مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان 8 مورد شناسایی شده اند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی24 ساعت گذشته 4 نفر براثر کرونا در استان فوت نموده اند گفت: این 4 نفر همه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان فوت نموده اند.

او اضافه کرد: مجموع جان باختگان قطعی کووید 19 از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز به2 هزار و 892نفر رسیده است.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 820

به "بستری بودن 81 بیمار مبتلا به کرونا در جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری بودن 81 بیمار مبتلا به کرونا در جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید