بازی با پرسپولیس در نیمه دوم سخت شد، دو گل شبیه به هم خوردیم!

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی پس از شکست دو بر یک ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در ملاقات معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به دو هفته پرفشاری که داشتیم سه بازی با تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازی کردیم. در نیمه اول پرفشار بازی کردیم، در نیمه دوم حریف فشار آورد ولی ما توانستیم بازی را کنترل کنیم اما آنها با دو تعویض بازیکنانی را آوردند که در محوطه جریمه بسیار توانمند هستند و به گل هم رسیدند.

بازی با پرسپولیس در نیمه دوم سخت شد، دو گل شبیه به هم خوردیم!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: نیمه دوم بازی خوبی برای ما نبود. در دقایق آخر سعی کردیم با بازی مستقیم فشار بیاوریم که نتوانستیم. بازیکنان در این دو هفته فشار زیادی را تحمل کردند و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه پیروز شویم. پرسپولیس با دو تعویضی که انجام داد به گل رسیدند. نیمه دوم برای ما خوب نبود و بازی سخت شد.

حسینی درباره عملکرد پرسپولیس تاکید نمود: آنها از داشته های خود به خوبی استفاده کردند و برد را هم به آنها تبریک می گویم. امیدواریم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

وی در انتها گفت: دو گل شبیه به هم خوردیم. خیلی جالب است که روی این موضوع هم کار کردیم. انتظار دو بازیکن خط حمله را داشتیم. می دانستیم آنها اضافه می شوند. خط دفاعی ما بازیکنان مقابل خود در پرسپولیس را گم کردند. متأسفانه دو گل شبیه به هم خوردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 717

به "بازی با پرسپولیس در نیمه دوم سخت شد، دو گل شبیه به هم خوردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با پرسپولیس در نیمه دوم سخت شد، دو گل شبیه به هم خوردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید