امکان دریافت واکسن کرونا در رشت شبانه روزی شد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان گفت: با افتتاح مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت، امکان دریافت واکسن کووید در مرکز استان، 24 ساعته شد.

امکان دریافت واکسن کرونا در رشت شبانه روزی شد

دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به سرعت فرایند واکسیناسیون طی یک ماه گذشته اظهار کرد: با توجه به اهمیت پوشش واکسیناسیون در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، با کمک سپاه ناحیه رشت مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید19 در مرکز استان راه اندازی شده تا در هر زمانی از شبانه روز، امکان مراجعه و دریافت واکسن برای مردم مهیا باشد.

وی افزود: در حال حاضر در مرکز استان، علاوه بر مرکز شبانه روزی، مساجد و پایگاه های متعددی به ارائه واکسن به مردم می پردازند و امیدوار هستیم با فعالیت تعداد مراکز بیشتر بر سرعت اجرای واکسیناسیون در شهر رشت، بیش از پیش بیافزاییم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه علاوه بر رشت، امکان ایجاد مراکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید19 در کل استان وجود دارد گفت: برای این مهم لازم است روزانه 100 هزار دوز واکسن برای تزریق در استان در اختیار داشته باشیم که معادل دو برابر آنچه است که هم اکنون به استان تخصیص می یابد و ان شاءالله با فرایند صعودی واردات واکسن در نیمه دوم مهرماه، امیدوار هستیم این هدف تحقق یابد.

حیدرزاده، به تزریق بیش از یک میلیون و 839 هزار دوز واکسن کووید19 در استان گیلان اشاره کرد و افزود: با همکاری و همراهی مردم، تا به امروز بیش از یک میلیون و 296 هزار دوز نوبت اول واکسن و 543 هزار دوز نوبت دوم واکسن کووید19 در استان تزریق شده است.

وی تاکید کرد: با اختصاص سهمیه واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان در روزهای آینده، سرعت ارائه واکسن به مردم افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگاران، مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید19 در سالن ورزشی پارس خزر واقع در ابتدای جاده سنگر، بلوار امام علی(ع)، روبروی انبار نفت آماده ارائه واکسن به شهفرایندان رشت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 862

به "امکان دریافت واکسن کرونا در رشت شبانه روزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان دریافت واکسن کرونا در رشت شبانه روزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید