افزایش سقف انتقال کارت به کارت در بانک صادرات ایران تا 60 میلیون ریال

به گزارش مجله گذر عمر، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه ای به وسیله درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز، از 30 میلیون ریال به 60 میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش سقف انتقال کارت به کارت در بانک صادرات ایران تا 60 میلیون ریال

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و در جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تمرکز هرچه بیشتر بر خدمات بانکی الکترونیکی و همچنین تسهیل استفاده هموطنان و مشتریان از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، طی سه اقدام کاربردی سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون شبکه ای به وسیله درگاه های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک صادرات ایران در هر شبانه روز را از 30 میلیون ریال به 60 میلیون ریال افزایش داد.

همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت به وسیله پرداخت سازها از 10 میلیون ریال به 30 میلیون ریال ارتقا یافت.

بانک صادرات ایران در سومین اقدام، تاریخ انقضای تمامی سپهرکارت ها را بدون احتیاج به مراجعه به شعب از فروردین ماه امسال به مدت یک سال تمدید کرد.

بانک صادرات ایران با بیش از 45 میلیون مشتری و بیش از 21 میلیون سپهر کارت فعال، گستره وسیعی از خدمات بانکی غیرحضوری را با استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکداری الکترونیک در سراسر کشور به هموطنان ارائه می نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 53

به "افزایش سقف انتقال کارت به کارت در بانک صادرات ایران تا 60 میلیون ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف انتقال کارت به کارت در بانک صادرات ایران تا 60 میلیون ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید