اشجاری: دفاع چند لایه ذوب آهن کار استقلال را سخت می نماید

به گزارش مجله گذر عمر، بازیکن پیشین تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن گفت: استقلال مقابل دفاع چند لایه ذوب آهن کار سختی در پیش خواهد داشت.

اشجاری: دفاع چند لایه ذوب آهن کار استقلال را سخت می نماید

حسن اشجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ملاقات فردای استقلال و ذوب آهن در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال گفت: ذوب آهن بعد از آمدن مجتبی حسینی نظم تاکتیکی خوبی پیدا نموده و هدف مهم این تیم در همه بازی ها ابتدا گل نخوردن و سپس کسب بردهای مالی است. آنالیز مسابقات اخیر ذوب آهن نشان می دهد که گل های کمی در بازی های این تیم رد و بدل می گردد. با این شرایط استقلال برابر دفاع چند لایه حریف کار سختی خواهد داشت با این حال شرایط میزبانی و قدرت خط حمله آبی پوشان می تواند آنها را امیدوار به کسب 3 امتیاز کند. اگر استقلال مشکل خستگی نداشته باشد، می تواند برنده از زمین بیرون بیاید.

وی اعلام کرد: استقلال بعد از آمدن فرهاد مجیدی نتایج خوبی در لیگ برتر و جام حذفی گرفت و برخلاف نظر بعضی معتقدم که این تیم همچنان در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد. استقلال برای قهرمان شدن باید سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی و مستقیم هستند را شکست دهد. با توجه با اینکه استقلال از لحاظ امتیازی از پرسپولیس و سپاهان عقب است، فقط بازی های رو در رو می تواند شانس قهرمانی این تیم را بیشتر کند.

اشجاری گفت: استقلال در فاز تهاجمی فوق العاده است و این را در لیگ قهرمانان آسیا هم نشان داد اما در ساختار دفاعی مشکل دارد. در این زمینه نمی توان زیاد از فرهاد مجیدی ایراد گرفت چون تیم را خودش نبسته و در این مدت فاصله بازی ها کم و فشردگی مسابقات زیاد بوده است. با این حال استقلال باید برای ادامه بازی های لیگ برتر، مشکل ساختار دفاعی اش را رفع کند، ضمناً مدیران این باشگاه باید در فصل جابجایی با جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، نقاط ضعف این تیم را برای ادامه لیگ قهرمانان و تقابل با تیمی مثل الهلال عربستان، تبدیل به نقطه قوت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 683

به "اشجاری: دفاع چند لایه ذوب آهن کار استقلال را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشجاری: دفاع چند لایه ذوب آهن کار استقلال را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید