اسکای اسپورت: پیرلو اخراج می گردد، آلگری به یوونتوس بازمی گردد

به گزارش مجله گذر عمر، طبق ادعای خبرنگار سرشناس فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس با اخراج آندره آ پیرلو، ماسیمیلیانو آلگری را به تورین برمی گرداند.

اسکای اسپورت: پیرلو اخراج می گردد، آلگری به یوونتوس بازمی گردد

به گزارش خبرنگاران، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که باشگاه ایتالیا تصمیم نهایی خود درباره کادر فنی اش برای فصل آینده را اتخاذ کرده و به موجب آن آندره آ پیرلو پس از تنها یک فصل هدایت بانوی پیر اخراج می گردد و به جای او ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق این تیم به تورین باز خواهد گشت.

آلگری در حالی به یوونتوس برمی گردد که از زمان حذف یووونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن ناکامی این تیم در دفاع از عنوان قهرمانی اش در سری A زمزمه بازگشت او به خصوص به خاطر رابطه خوبش با آندره آ آنیلی رئیس باشگاه شنیده می شد. با رفتن فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی باشگاه که مسبب اخراج آلگری در سال 2019 بود، بازگشت این مربی ایتالیایی محتمل تر شد و اکنون دی مارتزیو این اتفاق را قطعی دانسته است.

آلگری پس از اخراجش از یوونتوس هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت و اما رابطه خود را با رئیس باشگاه یوونتوس حفظ کرد و حالا او برمی گردد تا سکان هدایت تیم را از شاگرد سابقش که با بانوی پیر دو جام (سوپرجام و جام حذفی) گرفت، تحویل بگیرد.

آلگری 53 ساله در دوره اول مربیگری اش در یوونتوس که 5 فصل به طول انجامید 5 اسکودتوی متوالی کسب کرد و دو بار این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 701

به "اسکای اسپورت: پیرلو اخراج می گردد، آلگری به یوونتوس بازمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای اسپورت: پیرلو اخراج می گردد، آلگری به یوونتوس بازمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید