شروع ثبت نام وام یک میلیونی کرونا، جزئیات شرایط و نحوه ثبت نام

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران : مشمولان دریافت وام یک میلیونی کرونا می توانند از امروز درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات به شماره 6369 پیامک نمایند. تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت نموده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

شروع ثبت نام وام یک میلیونی کرونا، جزئیات شرایط و نحوه ثبت نام

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، با ادامه شیوع ویروس کرونا و افزایش فشار مالی به خانوار های ضعیف و متوسط جامعه و البته بعد از پافشاری مجلس به پرداخت یارانه های حمایتی به مردم، دولت گفت که به 11 میلیون خانوار مجدداً وام یک میلیونی پرداخت خواهد نمود ضمن اینکه به مدت 4 ماه نیز ماهانه 100 هزار تومان به 30 میلیون نفر می پردازد.

طبق اعلام وزارت رفاه، تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت نموده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

نکته مهم اینجاست که افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهاد های عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تأمین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

لازم به ذکر است، متقاضیان صرفاً باید کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال نمایند، شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام وام یک میلیونی کرونا

مهلت متقاضیان وام یک میلیونی برای ارسال پیامک به سر شماره 6369 از امروز سه شنبه 4 آذر آغاز شده و تا هفته آینده سه شنبه 11 آذر ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام وزارت رفاه، پس از سرانجام مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده های اطلاعاتی پایش خواهد شد. در هفته سوم از 20 آذر الی 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می گردد.

بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد از محل باقی مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم مورخ 1399/01/09 ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط 30 ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

ضمن اینکه یاری بلاعوض (ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار) از آذرماه تا سرانجام امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می گردد. تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال 1399 درنظر گرفته می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 391

به "شروع ثبت نام وام یک میلیونی کرونا، جزئیات شرایط و نحوه ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام وام یک میلیونی کرونا، جزئیات شرایط و نحوه ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید