4 تا از برترین تفریحات آبی قشم

به گزارش مجله گذر عمر، قشم به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در ایران شناخته می گردد. لذت بازدید از دریای خلیج فارس آبی در قشم غیر قابل وصف است.

4 تا از برترین تفریحات آبی قشم

حال تصور کنید که از سرگرمیات آبی قشم نیز در کنار بازدید از چشم انداز دریای آبی خلیج فارس بهره ببرید. برترین سرگرمیات آبی قشم در اختیار شما هستند تا یک سفر به یادماندنی به قشم داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با برترین این سرگرمیات آشنا کنیم.

برترین سرگرمیات آبی قشم

تنوع در سرگرمیات آبی قشم زیاد است. هر کدام از این سرگرمیات نیز لذت فوق العاده ای را به شما خواهند داد. در ادامه به برترین سرگرمیات آبی قشم اشاره می کنیم و در نهایت تصمیم را با شما می گذاریم که کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

غواصی زیر آب؛ تجربه نو شنا در خلیج فارس

غواصی در زیر آب، یکی از برترین سرگرمیات آبی قشم است. تصور کنید که در زیر دریای خلیج فارس در حال مشاهده انواع ماهی ها هستید که از کنار شما رد می شوند. اعماق دریا را مشاهده می کنید و از سکوت دریا لذت می برید. غواصی در زیر آب در سایت های خاصی از خلیج فارس ارائه می گردد. هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این خدمات سرگرمیی استفاده نمایند. امنیت غواصی زیر آب زیاد است. چون تحت نظارت غریق نجاتان حرفه ای این کار را انجام می دهید.

فلای برد؛ تجربه بازدید از دریا در ارتفاع

همواره قرار نیست دریا را از اعماق آن مشاهده کنید. گاهی هم خوب است که از بالا به دریا نگاه کنید. فلای برد، یکی از برترین سرگرمیات آبی در قشم است. در این سرگرمی آبی مجذوب کننده، یک اسکی با فشاری که به آب دریا وارد می نماید، در ارتفاع بالا قرار می گیرد. به طوری که شما می توانید از بالا به دریا نگاه کنید. فلای برد یک سرگرمی هیجان انگیز در قشم محسوب می گردد و مخصوص افرادی است که از ترس و هیجان خودشان لذت می برند.

شاتل سواری؛ یکی از برترین سرگرمیات آبی قشم

شاتل سواری یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات آبی قشم است. شاتل سواری در واقع با یاری تیوپ هایی انجام می گردد که با نام شاتل شناخته می شوند. شما و دیگر اعضای گروهتان می توانید سوار این شاتل ها شوید. سپس یک قایق موتوری که به شاتل متصل است، با سرعت بالا آغاز به حرکت می نماید و شاتل نیز در پی آن حرکت خواهد نمود. با این حال ساختار بادی شاتل ها، باعث می گردد که روی آب بالا و پایین بروید. خلاصه که شاتل سواری یک سرگرمی محبوب و هیجان انگیز آبی در قشم است.

پدل برد؛ ورزشی آرامش بخش روی خلیج فارس

یکی از برترین سرگرمیات آبی قشم که در واقع یک نوع ورزش هم محسوب می گردد، پدل برد است. پدل بردها در واقع صفحات خاصی هستند که روی آب قرار می گیرند و شما می توانید روی آن ها بایستید یا بنشینید. سپس با یک پارو به آرامی حرکت خواهید کرد. پدل برد مانند غواصی زیر آب، یک سرگرمی انفرادی است. با این حال اگر هوادار آرامش و ریلکسیشن هستید، پدل برد را نباید فراموش کنید. حتی می توانید روی این صفحاتی که روی آب تمیز و آبی خلیج فارس قرار گرفته اند، حرکات یوگا نیز انجام دهید.

ارسنا؛ ارائه دهنده خدمات رزرو سرگرمیات آبی قشم

اگر قصد سفر به قشم را دارید و می خواهید از هر لحظه سفر خودتان نهایت لذت را ببرید، باید قبل از سفر خودتان برای سرگرمیاتتان در قشم برنامه ریزی کنید. سایت ارسنا، یک سایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین سرگرمیات آبی قشم است. اگر می خواهید قبل از سفر به قشم در هر شهری که هستید، برای این سرگرمیات وقت رزرو کنید؛ کافیست که از خدمت سایت ارسنا استفاده نمایید.

منبع: چمدان
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1341

به "4 تا از برترین تفریحات آبی قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تا از برترین تفریحات آبی قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید